Gravid iFokus

Gravid

Etikettertipsråd
Läst 8935 ggr
mollyt
2

Graviditetstest - tolkningstråden #31

Är du osäker på resultatet av ditt test?
Här hjälps vi åt att tolka bilder från ditt graviditetstest.

Det verkar finnas ett betydande behov att få hjälp att tyda graviditetstester ibland, så här kommer en tråd där vi kan samla våra bilder och hjälpas åt att tolka testerna tillsammans.

Försök att få en så skarp bild som möjligt i dagsljus, då kamerablixtar kan dölja svaga streck, och suddiga bilder kan göra det omöjligt att tolka. Testerna ska vara fotograferade inom tidsramen för avläsning enligt bruksanvisningen till testet. Redigera inte bilderna då det kan ge felaktig tolkning. Försök att hålla småpratet till ett minimum i denna tråden så att bilderna och tolkningarna får fullt fokus.

Om du använder Clearblues tester, som inte är digitalt, får ni gärna skriva om det ska vara ett plus i rutan eller bara ett sträck med tanke på att dessa tester ser så lika ut är det svårt att se vilket test som ska visa vad.

Här finns den förra tråden: här

mollyt
0

Nu är det i den här tråden ni får fortsätta. 

Trevlig sommar! / Admin

Zen345
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur är det med RFSUs tester, tycker mig alltid kunna se en skugga av vart strecket ska vara?

Pandyy
0

# kan ana en skugga jag också. Oklart om det är ett spökstreck eller riktigt dock! Finns där färg i strecket i verkligheten? Kan vara svårt att få med på bild.

Pandyy
0

Någon?

Pandyy
0

Någon?

Pandyy
0
Pandyy
0
Susique
0

Är de någon som ser något? Jag anar ett svagt streck..

Pandyy
0

#8 jag kan ana något, kan du ta en bild som har mer fokus? Blir nog lättare att avgöra då! Vill du kolla om du ser något på mitt? Jag är #6 och #7

Susique
1

#8 jag kan absolut ana ett svagt streck på dina :)

Susique
0

#6 och #7 jag kan absolut ana ett svagt streck på dina :)

Susique
0

Denna bild då?

Pandyy
1

#12 nu kan jag absolut ana ett svagt streck på din! :)

Susique
0

#13 hoppas att de är sant! Ska ta ett till om nån dag o se. Detta tog jag för ca 1 vecka sen.

mollyt
0

#7 #8 #12 Jag tycker mig ana något, vänta några dagar och testa igen!

Obalem
0

Är detta spök? Eller ett sånt ”vandrande streck”? För efter en stund såg jag ingenting :/

Obalem
0
Pasca92
1

Urghhhh fick detta på ÄL 13. Hade bara önskat ett tydligt svar, blankt eller tydligt positivt 😔

Obalem
1

#18 men bra att de inte är negativt! Då finns det hopp 😀 dock så vet man ju aldrig med dedär testerna… ja fick ett sånt streck i lördags kväll på CB men tog testa tidigt RFSU (bilden ovan) idag och tänker att de borde synts mer om mitt CB var riktigt

Kvarn7
0

Hej! Helt ny här och undrar om någon vill hjälpa mig tolka? Testet är cb plus och taget i morse. Mens på onsdag.

Ana_mille
0

Ja tkr det ser positivt ut! Lite rubbet dock, skulle köpa ett nytt kanske digitalt eller annat märke! 😍 eller vänta men det pallar man sällan 🤪

Kvarn7
0

Kunde inte hålla mig!

SskEmma
0

#22 Åhhh vad roligt!!! Grattis! Vilken lycka🤩! Hur länge har du försökt?

Kvarn7
0

1 gång har vi haft sex 😂 befinner mig i sån chock!!

Petra.andra
1

Så fruktansvärt svårt att få med svaga streck på bild men kan någon annan än jag själv se det svaga positiva strecket?

Susique
0

Visst är de 2 streck?

Susique
0

Bättre bild

Susique
0
Susique
0
Pandyy
0

#26 ja solklart positivt! Grattis :)

Susique
0

Tack så overkligt 😀😀

SskEmma
0

#31 Wohoooo grattis! Försökt länge? 😍 ny i forumet och har stor längtan!

Susique
0

#31 tack 😍😀 så overkligt.. känner mig lite sen men så välkommet. Vart 33 nu i maj… ja vi har försökt i typ 4 år

Petra.andra
0

Grattis Susique! Håller tummarna att allt går fint! Vi har också försökt i fyra år, både på naturlig väg och med ivf sen snart två år tillbaka.

Susique
0

Tack petra.andra ❤ hoppas de går bra för er oxå ❤

Obalem
0

Vad tror ni? Tidigt än bara äl+8/9

Obalem
0
Längtar
0

#36 #37 jag kan ana nåt!

Längtar
0

Är på äl+7/8, har inte tagit ältest denna månad då jag försöker slappna av lite. Än är det för tidigt men man blir ivrig! Någon som ser nåt?

Obalem
0

#38 oh, tack 🙏🏼 #39 jag kan se vart strecket ska vara typ som en fördjupning men inget streck :/ men de är tidigt än!

Obalem
0

Vad tror vi här?

Obalem
0
Ana_mille
1

Jag ser tyvärr inget! Men det är för tidigt! Vänta någon dag! 😍

djungelgeorg
0

Hej! Vad tror ni experter om det här testet? taget på BIM -4

Pandyy
0

#42 tycker mig ana streck på alla dina bilder men tyckte det var tydligare på det du postade innan, på ett sånt testa tidigt test! #44 Jag ser absolut ett svagt streck :)

Obalem
0

#45 åh tack! Hoppas de blir starkare 😀

3barnsmor
1

Hej! Vad tror ni om detta?

Onskanomfemman
0

Detta är negativt va 😔

Onskanomfemman
0
Börjar_nu
0

Hejsan! Fick detta resultat. Är så tveksam 🤔 borde ju vara starkare på BIM och är rädd för att jag fått mitt första spökstreck!

Obalem
0

Kanske dags att ge upp? Äl+10/11 idag

Börjar_nu
0

#51, vänta två dagar och ta ett test :) kanske råkar vara lite längre till BIM än vad du först räknat ut :)

Karlsson369
0

49 jag ser 2 streck så än är ju inte hoppet ute!

Obalem
0

Tack hörni :) ska försöka hålla mig nå dagar nu!

3barnsmor
0

Provar igen.. ser ni ett streck?

mollyt
0

#55 hmmmmm klurigt! Jag tycket kanske att det går att ana något men svårt att säga då om det är färg på strecket? När är BIM? Vänta några dagar och testa igen tänker jag.

Pelleeve
1

Hej, la upp bilden i fel tråd tidigare så jag testar på nytt här ☺️ Kissade på stickan imorse 4 dagar efter min beräknade mens. Visst visar det positivt?!

3barnsmor
0

#56 BIM för ca 9 dagar sedan.. ja jag väntar några dagar. #57 absolut är du gravid!

Pandyy
0

Någon?

Kvarn7
0

Snälla jag behöver hjälp!!! Testade positivt häromdagen med cb plus och digitalt. Kunde inte hålla mig och testade dagen efter, då var digital negativ. Idag kollade jag med cb plus och det är ett tydligt men svagt plus men digital är ännu neg. Vad är fel?? Mf är säkert på g men varför fortfarande plus?

Karlsson369
0

Du kan fortsätta plussa ett tag efter missfall men också kan det vara att kisset är mer utspädd denna gången 😊

Pandyy
0

#60 Kvarn7 när har du BIM? Har du bilder? Precis som #61 säger så kan urinen vara olika utspädd beroende på när du testar och om du druckit olika mycket innan

Obalem
0

Vad ska man tro om dehär? Verkligen missfärgat men ja tycker mig se något

Pandyy
0

#63 jag tycker mig ana ett svaaaaaaaaaaagt streck på ditt test. Känns som samma dilemma jag har. Ser du något på min bild? Det är #59

Obalem
0

#64 ja visst… ja ser på ditt!!

Pelleeve
0

Hej, kissade på stickan i tisdags, ringde barnmorskan och hon sa då att jag va i vecka 4+4, då min senaste första mens va 30/5. Men jag blir så himla nojig över att strecket kan va för svagt för att va positivt. Barnmorskan sa att svagt streck också är positiva. MEN pga att jag inte har några symtom utöver lite trötthet men det kan också va inbillning känner jag, så nojar jag och behöver lite bekräftelse från er om vad mitt test visar. Om era streck varit samma och ni varit gravida ☺️ Jättetacksam för svar ❤️

Pandyy
0

#66 Pelleeve ditt test är solklart positivt! Det är fler än man tror som inte känner några som helst symtom förrän flera veckor in i graviditeten så jag skulle säga att det inte är nånting att oroa sig för :) känner du stor oro kan du kanske be bm om att få det bekräftat hos dem med fler test?

Pelleeve
0

Tack Pandyy 🙏 Ska till barnmorskan 13/7 men det känns som 100 år dit. Men din bekräftelse gjorde gott

Zen345
0

Vad tror ni om det här? Osäker vilken dag jag är på men tror bim- 4 eller 5. Testet är inte tagit med morgonurin.

Pelleeve
0

#69 jag ser ett streck, höjde ljusstyrkan på mobilen och visst ser jag ett streck 😊

Obalem
0

#69 positivt! 😀

Zen345
0

Tack för svar! Tog ett nu på morgonen, borde det inte vara starkare då? Har ni erfarenhet av spökstreck på tentos?

syskonlangtan
0

Har jag blivit knäpp eller ser ni också något?🤔 7 dagar kvar tills mens så kanske för tidigt att ens kunna se..

Zen345
0

#73 jag ser något svagt. Tycker dock ”alltid” att det går att se nåt på RFSUs test…

syskonlangtan
0

#74 aldrig fått en tillstymmelse till streck så man börjar ju fundera när man väl ser något 🙊 har dock sett här flera stycken som fått ”spök” på dom 😕 ditt test är ju iaf positivt, du kanske får vänta någon dag och ta ett nytt så har de nog blivit starkare 😍

Zen345
0

Mina svaga test va trots allt en graviditet. Skulle inte rekommendera tentos gravtest eftersom de visar så svagt när clearblue visar tydligt utan morgonurin!

syskonlangtan
0

#76 grattis!!😍

syskonlangtan
0

Tog ett nytt och fick detta, vet inte vad jag ska tro.. 🙊

Pelleeve
0

Zen345, GRATTIS! 🥳

Pelleeve
0

Syskonlangtan, jag ser ett svagt streck ☺️

Zen345
0

Tack! ❤️ #78 jag ser ett svagt på det med!

syskonlangtan
0

Asså kan inte fatta de 😭😭 efter över 1års försök!!!

syskonlangtan
0
syskonlangtan
0
syskonlangtan
0
Längtar
0

Tog detta test nu mitt i natten. Någon mer som ser något eller inbillar jag mig bara?

syskonlangtan
0

#86 ser något svagt på ditt!

Obalem
0

?

Pandyy
0

JAG BLIR TOKIG!! Är det någon mer som ser dessa spökstreck på RFSU - varje gång ni testar?! Ska försöka bifoga en video så ni ser vad jag menar. Man ser strecket i vissa ljus.

Pandyy
0

Fortsätter på #89… här har ni bild på hur testet såg ut 1 minut efter att jag tog det

Pandyy
0

Och här en bild på när det torkat.

Pandyy
0
Pandyy
0

Bilderna vill inte samarbeta med mig…

lizz89
0

Någon som ser? Frågar åt en vän. Hon är osäker när BIM är men hon gissar på att den är inom en vecka

Pandyy
0

#94 lizz89 kan tycka mig ana något, men mycket svagt.

Ana_mille
0

Heeej ser ni något här?? Var lite svårt att se för det blåa runt om i rutan försvann inte bilden är tagen cirka 10 min efter att testet är taget.. är på bim-6 ungefär..

Ana_mille
0
Ana_mille
0

Glömde bild.. tog lite fler nu blev lite orolig att det är spök

Ana_mille
0
Ana_mille
0

Här

Ana_mille
0

O den

lizz89
0

#101 kan kanske ana en svag skugga, men jag har fått tydligare blått streck än detta och då har det varit spök. Men håller så klart tummarna för att det är ett tidigt plus. Men jag skulle rekommendera att du testar med ett annat test. Predictor early ska va bra och visa tydligt.

Ana_mille
0

Jaaa jag ser ännu mer skugga irl! Meen.. det är kvällsurin och supertidigt! Tror jag ska ha mens på fredag-lördag! Är på ÄL +8. Har köpt två digitala och ska försöka hålla mig från att testa imorgon men det är svårt 🤣

Obalem
0
Obalem
0

Vad ska man tro om detta?

Zen345
0

#105 jag ser en skugga men tkr inte att RFSU är tillförlitligt. Kanske testa med ett annat märke?

Jenniann
1

Vad tror ni? Gravid eller inte gravid? Blir nojjig efter många negativa 😳

Obalem
0

#106 jag gjorde de, ja ser inget på de andra :(

Jenniann
0

Vad tror ni om detta? Gravid eller inte Gravid? Blir nojjig efter många negativa

syskonlangtan
0

#105 tycker du ska testa med något annat märke och se :) kan se något svagt! Mina var också jätte svaga, om du scrollar upp kan du se, fick sedan positivt på clearblue ☺️

Karlsson369
0

109 det är pos tror du kan ta en clearblue digital och se till och med imorgon 😊

Bellebella
0

Bim+2, morgonurin. Vad tror ni?

Amandajulin
0

Gjorde ett test idag, 4 dagarsen jag skulle haft min mens men vet inte om jag inbillar mig att jag ser något streck i den stora rutan eller inte, ser ni något?

Pandyy
0

#112 #113 jag ser på båda era :)

Pandyy
0

#110 syskonlangtan GRATTIS! Hur länge väntade du med att testa cb digitalt efter att du fick svagt streck på röda stickan? :)

Pandyy
0

Försöker igen. Vad säger ni?

syskonlangtan
0

#115 taack!! testade senare samma kväll, typ 3h senare 🙊 en vecka innan beräknad mens så måste verkligen producera mycket hcg 😅 Tycker ditt ser ut som mitt, tycker du ska prova ett digitalt iallafall 👍🏻

Bellebella
0

Bim+3, någon mer som ser?😊

Obalem
0

#116 ja ser! #118 positivt 🤩

Vildhavre
0

Vad tror ni om detta?

Pandyy
0

#120 kan ana något svaaaagt på ditt! Jag tog detta idag, icke morgonurin och predictor early. TROR att BIM är på lördag men det är sjukt oklart. Vad säger ni?

Pandyy
0
Pandyy
0

Varför följer inte bilden med

Zen345
0

Jag tog det här idag vilket är den dag jag skulle ha fått min mens. Borde det inte vara starkare? Fick ett tydligt plus på CBs vanliga test och gravid 1-2 på digital i lördags. Börjar oroa mig för missfall nu :(

Pandyy
0

#124 du kanske är låghormonare!

Pandyy
0

#124 alternativt att urinen var mer utspädd just denna gång?

Karlsson369
0

Zen345 jag hade svagare när jag till och med va i v 2-3 enligt det digitala 😊 ta inte fler test nu och njut istället 🥰

Karlsson369
0

1-2 ska det stå 😅

Vildhavre
0

#123 jag ser något svagt på ditt med. Mitt test nu på morgonen var negativt så det måste varit något fel på det i går.

Familjen e
0

Mensen är 9 dagar sen. Upplever mensvärk men ingen mens. Någon som kan hjälpa mig tolka mitt cb, ska blir ett plus.

Pandyy
0

#130 jag kan ana på ditt!

Pandyy
0

Morgonens. Om jag följer NC har jag BIM på lördag 11/7. Någon som ser något?

Pandyy
0

Måste tillägga att det ska vara 1 streck för gravid

Bellebella
0

Vågade på mig ett digitalt imorse bim+4! Kan knappt förstå det!

Pandyy
1

#134 ÅH grattis! Hoppas allt går bra 🙏🏼

Vildhavre
0

#130 jag tycker mig se ett svagt streck! #132 jag ser tyvärr inget #134 grattis!!

Vildhavre
0

Tog ett test till och nu ser det ut såhär. Fattar ingenting. Nån som fått ett sånt smalt streck som inte varit en graviditet?

Vildhavre
0
Vildhavre
0
Cocogirl
0

#139 ser en super svag tunn linje. När hade du ÄL ?

Vildhavre
0

#140 förmodligen 27/6 så äl+ 11 idag

1_234
0

Hej! Någon som ser ett andra streck??

andrg
0
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hej tänkte kolla med nån om hjälp eller varit med om liknande. Jag testade mig för 2 dagar sedan på kvällen med ett apoteket hjärtan test och fick ganska så tydligt 2 streck. Sedan testade jag mig idag med ett testa tidigt predictor på eftermiddagen och fick ett så svagt streck satt man knappt kan se det??? Fattar ingenting kan det visa fel positivt

1_234
0

#143 aldrig varit med om men kan det vara så att urinet var mer utspätt idag? Vad är känsligheterna på de olika testen?

andrg
0

Hittar bara för predictor och den ska ge utslag för 5 mlU/ mL🤷‍♀️

Kvinna202005
0

Vad säger ni? Är dessa positiva?

Kvinna202005
0

Vad säger ni? Är dessa positiva?

1_234
0

#147 ja positivt! :D

1_234
0

Alltså tycker man kan aana ett andra streck här men är inte säker om det bara är önsketankar. Ser ni?? taget nu på eftermiddag och bim-2.

SskEmma
0

BIM -2 tycker mig ev se något liiiitet men tror det är spökstreck eller önsketänkande?

SskEmma
0
SskEmma
0
SskEmma
0
lizz89
0

#153 ser

Rebornmamma
0

jag ser ett sträck men det är ett liggande?????

det är cb testa tidigt

Karlsson369
0

155 det är en plast bit som ligger bakom testet. 153 det är pos så Grattis 😊

SskEmma
0

Tack så mycket!! Känns bara overkligt. Tänker att det är spökstreck men är ändå så ”tydligt”. Kram

SskEmma
0
Karlsson369
0

158 när jag hade så starkt så kunde jag ta det digitala så ta en sån så kommer du att tro det 🥰

syskonlangtan
0

#158 grattis!!😍🤩

SskEmma
0

Tack fina ni! ❤️❤️ Känns så fint att kunna dela detta med er när man inte vågar berätta för ens omgivning ännu. Köper ett digitalt test idag och avvaktar någon dag… TÄNK OM JAG SKA BLI MAMMA. Hoppas allt går vägen 😍❤️

Karlsson369
0

Tror du kan redan ta det imorgon och det kommer visa gravid direkt 😊 tog min dock redan på kvällen för hade inte tålamod och då visa det 2-3 veckor 😍

SskEmma
0

Åh… kanske gör det då! Läste någonstans att de fått missvisande resultat med RFSU tidig som jag tog… men ni tror det är positivt ändå? ❤️

SskEmma
0

Åh… kanske gör det då! Läste någonstans att de fått missvisande resultat med RFSU tidig som jag tog… men ni tror det är positivt ändå? ❤️

syskonlangtan
0

#164 ser ju onekligen positivt ut så skulle bli väldigt förvånad om det inte visade något 🤔 mina streck var nästan obefintliga på vanligt RFSU, tog digitalt samma kväll för kunde inte hålla mig och det visade positivt! Håller tummarna för dig 😍

syskonlangtan
0

Såhär såg mitt RFSU ut när jag tog digitalt 🙊

SskEmma
1

Förhoppningsvis blir jag mamma i mars 🤰🏼😭😍

syskonlangtan
0

#167 åh grattis 😭 är också beräknad i mars 😍

SskEmma
0

Stort grattis! 😍❤️Har du barn sedan tidigare? Förstagångsmamma här 👀

SskEmma
0

Stort grattis! 😍❤️Har du barn sedan tidigare? Förstagångsmamma här 👀

Blomfreak
0

Hej! Ny här. Känt mig konstig i kroppen i två veckor så tog ett clearblue early ditection nyss. Ska var ett streck och jag tycker att jag ser ett? Är BIM -4 dagar.

syskonlangtan
0

#170 taack 😍 jo har en son på 3 år, så blir ett litet syskon 😍 så spännande 🤩❤️

syskonlangtan
0

#171 ser positivt ut 😃

mmimma
0

Skulle behöva hjälp, man blir lite osäker efter dessa tester. Inbillar jag mig eller är där ett svagt streck? 😬 Har oregelbunden mens men enligt appen flo är jag BIM-4.

Malinskos
0

Usch va det börjar bli tungt att få negativa.. Är ca 2-4 dagar kvar till beräknad mens men börjar ändå ge upp hoppet.

EliiinA
0

Ser ni något??

EliiinA
0
EliiinA
0
EliiinA
0
Mimsan04
0

Hej hej någon som kört med Predictor Early och fått falskt positivt? Inte riktigt säker på BIM men nån gång nästa vecka är det. Tog detta igår med morgonurin.

Mimsan04
0
Pandyy
0

Mimsan04 kan inte se bild!

Mimsan04
0
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Det verkade inte funka från telefonen, provar igen 😃

Tog ett test igår morse okcså, RFSU testa tidigt.. tvärnegativt :(

Dellan12
0

Vad tror ni? Äl+7 så lite tidigt men..

Dellan12
0

Dellan12
0

Dellan12
0

Dellan12
0

Dellan12
0

Dellan12
0

Oj, ber om ursäkt för många inlägg, mobilen som fick något spatt!!

mmimma
0

#190 tycker nästa som det ser ut som att ett streck vill bildas. Tyvärr kan jag inte se ett helt. Dock fortfarande tidigt ju, jag hade avvaktat ett par dagar sen tagit ett nytt 🙂

EliiinA
0

??

Candersson
0

Är detta ett plus? BIM +7

Candersson
0
lizz89
0

#193 det är positivt

Pandyy
0

Hjälp mig tyda??

Pandyy
0
Bicks
0

Någon som ser något?🤔

Bicks
1
Dellan12
1

Ser ni något? Fortfarande lite tidigt dock..

Bicks
0

#200 Jag tycker de ser ut som de är ett svagt streck där

mmimma
0

Vad tror ni? Jag har beräknad mens idag. Är detta ett positivt eller jag bör vänta ett par dagar till?

Dellan12
0

#202 Det är positivt

Dellan12
0

Hur skulle ni tolka detta? Bim-5/6

lizz89
0

Vad Tror ni om detta? Är på bim+1 idag. Igår va rfsu test negativt. Detta är ej morgon urin.

lizz89
0

Morgons test bim+2

Bicks
0

Är de bara ett spökstreck eller?! Men de visade sig dock efter ett bra tag när jag tog upp och titta på de igen🤔vet att det kan vara oäkta då men läst att många vart gravid fast dom har fått positivt efter utsatt tid då man ska läsa de. Om ni förstår vad jag menar?😅

lizz89
0

?

lizz89
0

Bim+2

Bicks
0

#209 tycker ja kan se ett väldigt svagt streck

EmWe
0

Vad tror ni om detta? Första graviditeten (?), så har inte sett något positivt test tidigare…

Sparven88
0

#211 Positivt! Grattis! =)

EmWe
0

Tack! Tog ett till test, digitalt, som visade Gravid 2-3 :)

Annamajnittio
0

Testar alldeles för tidigt så jag VET att det är i stort sett omöjligt att se. Men är det för att jag så gärna gärna vill, eller kan man se ett ytterst svagt streck?

Annamajnittio
0

Testar alldeles för tidigt så jag VET att det är i stort sett omöjligt att se. Men är det för att jag så gärna gärna vill, eller kan man se ett ytterst svagt streck?

syskonlängtan
0

Äl+13.. Hade gett upp hoppet men min temp håller sig hög och inga spottnings.. Har ofta en gradvis tempnedgång ihop med spottnings 2 dagar innan mensen kommer, mwn inte denna gången. Plussade på äl+9 med dottern så det känns ju helkört och jag är säker på att jag bara inbillar mig en svag skugga..

Dellan12
0

Inbillar jag mig? 4-5 dagar till bim

syskonlängtan
0

#217 ser inget tyvärr :/

Dellan12
0

En bättre bild

Annamajnittio
0

#219 jag kan se på din sista bild!!

Bicks
0

Testar igen :) Är det nån fler som ser?? Kan det vara spökstreck tro?:/ det är tre olika test

syskonlängtan
0

#215 Jag ser någiit svagt

lizz89
0

Bim+4 vad tror ni?

Pandyy
0

#223 jaaa jag ser klart och tydligt! Grattis :)

Maddeebjorklundd@gmail.com
0

Hej hörrni! Jag är väldigt kluven om detta! Jag tycker mig se ett streck i verkligheten,försökte få en bra bild där man ser men var tvungen att ta ner ljusstyrkan på bilden! Det är clearblue test som ska visa ett kors och det är inte ett tidigt test! Min mens ska egentligen komma på måndag! Vad tror ni?:))

0
syskonlängtan
1

Vad tror ni? BIM idag. Hade bara hållt mig en timme..

Pandyy
1

#225 #226 jag kan absolut se på dina bilder, men så fick jag också på samma test och det var innan jag ens hade min ägglossning (visste inte när jag hade ägglossning förrän senare) så det var falskt. Behöver ju givetvis inte vara så för dig :) men det kan vara skönt att vara förberedd på den lilla risken <3 håller tummarna att det är riktigt!

Kalastopp
0

BIM -6. Misstänkt nid-blödning i söndags. Kämpar på efter 2 missfall på raken. Senaste för snart en månad sen.

Kalastopp
0

BIM -6. Misstänkt nid-blödning i söndags. Kämpar på efter 2 missfall på raken. Senaste för snart en månad sen.

Annamajnittio
0

BIM -5… vad tror ni?

Annamajnittio
0

En till…?

Pandyy
0

#230 #232 jag ser svaaaagt på båda era bilder! Håller tummarna!

Annamajnittio
0

Åh jag med!! Håller tummarna allt vad jag kan och hoppas! Delade med mig här i gruppen av mina plus förra månaden som avtog och ledde till tidigt mf. Så NU Kan det väl ändå få ta sig? :)

Annamajnittio
0

Åh jag med!! Håller tummarna allt vad jag kan och hoppas! Delade med mig här i gruppen av mina plus förra månaden som avtog och ledde till tidigt mf. Så NU Kan det väl ändå få ta sig? :)

Camillar91
0

Gravid? Övre testet gjordes igår eftermiddag. Undre testet gjordes idag på morgonen. Haft oregelbunden mens i 1 år och kan inte säga exakt om det är 2 eller 3 veckor kvar tills mensen ska komma igen.

Camillar91
0

Gravid? Övre testet gjordes igår eftermiddag. Undre testet gjordes idag på morgonen. Haft oregelbunden mens i 1 år och kan inte säga exakt om det är 2 eller 3 veckor kvar tills mensen ska komma igen.

lizz89
0

#237 positivt

Bicks
0

Spökstreck tro??

Annamajnittio
0

Alltså har jag blivit knäpp av att granska tester.. eller ser nån annan skuggan? Bim-5

Bicks
0

#240 jag ser ett streck :)

0

Min mens ska komma på måndag och jag tog tester tidigare 👆🏽, sen tog jag det här imorse och glömde bort det i någon timme och nu ser det ut såhär, positivt eller bara att det gått över tiden? Någon som har erfarenhet av RFSU

Aalina
0

Hej! Ny här och skulle gärna ha hjälp att tolka mina test framöver. Karln och jag har försökt i 7mån nu. Har två döttrar på 5 & 4år och dessa plussade vi med på bara 2 & 3 försök. Nu är min mens beräknad om ca 4 dagar och idag har jag tagit typ 5 tester som jag kan tyda ett väääldigt svagt streck på.. Vad tror ni? 😩

Aalina
0

Ytterligare en bild på ett annat test jag tog idag..

Aalina
0

Och ett annat test..

Tredjegången
0

#245 kanske ett svaaaag streck om jag tiltar mobilen…men är inte säker.

Karlsson369
0

Kan se ett svagt streck men vågar inte säga om det är spök eller inte

Dellan12
0

Vad tror ni om dessa?

Norrlandsbruden
0

#243 På första bilden så kan jag se ganska så enkelt ett sträck, men på de andra två så skymtar jag endast ☺ ta igen på morgonen om 1-2 dagar så kommer det säkert vara starkare 😊

Aalina
0

#249 Tror du att de kan vara att jag är gravid och att det kommer stegra? Har tagit typ 6 tester idag (jag veeeet 😩) och jag ser lika svagt på alla.. syns tydligare irl än på bild. Jag har tagit 500 såna här tester förr och har fått spökstreck EN gång och det var förra månaden. Vore så hjärtskärande om de blir lika denna månad. Igår var testet helt blankt. Detta tog jag nu på kvällen, ca kl 19

Aalina
0

#249 Här är testet

Aalina
0

#249 Här är testet

Aalina
0

Aalina
0

Admin, jag är ledsen för alla inlägg men de verkar bugga. Sett flera med samma problem. Jag laddar upp bilden och väntar länge innan jag poster och ändå kommer den inte med + att de blir dubbletter.. 😩 Sen kan man inte radera sina egna inlägg och då blir de bara omedvetet kaosigt i tråden.. förlåt

Aalina
0

#249 här är kvällens test.. får jag inte med bilden nu så skiter jag i de 😩

Karlsson369
0

Vänta och räkna till 10 innan du trycker på publicera så brukar bilden komma med

Aalina
0

Dagens test, 3 dagar innan BIM

Aalina
0

Samma test

Skatt88
0

Hej! Testar tidigt fem dagar innan BIM.. jag ser antydan till blått streck, är det bara jag? ☺️

Aalina
0

Fick detta på andra kisset idag….

syskonlangtan
0

#260 tror du är gravid 😍 testa med något annat test? Kanske digitalt?

Aalina
0

Tog ett nytt… detta KAN väl inte bara spök??? 😭😭

Karlsson369
0

262 prova en clearblue early så tror jag det syns bättre 😊

Emmy.W
0
Emmy.W
0

Helt ny på det här.. det ska bli ett plus.. Spelar det någon roll hur tydligt det är?

Aalina
0

#265 super starkt plus!! 😍😍 STORT GRATTIS

Bicks
0

Ett nytt ja tog idag, kan de va spök?🤔

Bicks
0
Bicks
0
Bicks
0
Aalina
0

#270 tycker det är för otydligt för att kunna tyda 😰

Skatt88
0

Någon som har någon tanke kring mitt test ovan? (#259) 🙏😘

Skatt88
0

Någon som har någon tanke kring mitt test ovan? (#259) 🙏😘

Aalina
0

#273, tycker mig ana nått väldigt svagt.. dock har jag av egen erfarenhet fått svaga plus på alla dessa från cb utan att varit gravid så litar inte alls på dom 😩

Bicks
0

Tog en annan bild nu :) jag tror dock inte de är nånting men cb visar ett svagt blått streck och så gjorde jag ett Abblo Pharmas Tidigt graviditetstest och de visade ingenting 🤔men har fått svaga streck på flera gravtest nu. Blir ju galen😅men ska ta ett imorn igen med morgon urin så får ja se då :) annars så får man helt enkelt vänta och se 😊

Aalina
0

Jag har sååå svårt att vänta.. hoppas och tror många känner igen sig 😩 tog detta nu.. cb testa tidigt. Man ska ju ha morgonurin men jag tog de nu kl 19..

Bicks
0

#276 jag ser absolut ett streck :)

Karlsson369
0

Aalina det måste ju vara något 😍

Annamajnittio
0

Är det helt blankt? :/ Bim-2

Aalina
0

Blir knäpp.. testen stegrar inte, beräknad mens imorgon. Haft mensvärk på morgonen nu men Hade en testa tidigt sticka från Graviditetskollen kvar hemma som jag tog…

syskonlangtan
0

#280 är ju positivt iallafall! Ta ett digitalt tycker jag ☺️

Aalina
0

#281 har gjort det varje dag och det visar inte gravid.. tror tyvärr jag har spök på alla mina tester 😭

Karlsson369
0

Digital vissa inte gravid på mig förrän mycket starkare streck så tror du får ta om 2-3dagar kanske 😊

Aalina
0

#283 jag har beräknad mens imorgon så testerna borde redan vara mkt starkare, eller iaf stegra.. strecken ser dessutom mer gråa ut än att ha nån färg 😔

Karlsson369
0

Detta va mitt test samma dag jag skulle få mens 😊

Karlsson369
0

Detta är 3 dagar efter har jag för mig och samma dag jag fick pos på digital 😊

Karlsson369
0

284 Och jag tycker dina ser starkare ut än va dom gjorde innan 😊 så än finns det hopp 😊

Karlsson369
0

Du kan vara låg hormonare som jag är 😊

Onskanomfemman
0

BIM om 7 dagar tror jag ser en tunn jätte svag linje till om man kollar noga. Bara jag? 🤔

Onskanomfemman
0
Onskanomfemman
0
Svagtstreck
0

Positivt? :/

Gwenny
0

#292 jag tycker det ser ut som ett svagt positivt streck! Här har ni min bild. Skulle fått mensen för 4 dagar sen och tog testet direkt på morgonen idag.

Gwenny
0

#292 jag tycker det ser ut som ett svagt positivt streck! Här har ni min bild. Skulle fått mensen för 4 dagar sen och tog testet direkt på morgonen idag.

Svagtstreck
0

Dagens. Blir osäker för att de e såna jättebilliga tester. BIM -1 idag.

Barn2020
0

Är det två streck eller är det spökstreck? Jag ser två streck men vet inte om jag har rätt. Jag borde ha fått mens den 24/7. Är det positivt?

_HannaH_
0

Är det bara jag som ser ett svagt streck?? Om jag är gravid är jag bara i ca 3+3 isf så det är väldigt tidigt :S

_HannaH_
0

Är det bara jag som ser ett svagt streck?? Om jag är gravid är jag bara i ca 3+3 isf så det är väldigt tidigt :S

_HannaH_
0

Sänkte ljusstyrkan på samma bild, är så svårt att få med svaga sträck på kameran

Pasca92
0

Vad tror ni?

Pasca92
0
Pasca92
0

Sorry, min mobil hängde sig! Vi prövar igen 😊

Obalem
1

Glöm inte att svara på andras också.. #289 ser inget :/ #292 positivt!! 😍 #294 ja ser de 😀 #296 grattis ☺️ #299 ja ser bara när bilden är redigerad, så ja vågar inte uttala mig :/ #302 jag ser ett svagt streck!! 😇

Onskanomfemman
0

BIM - 5🤔

Onskanomfemman
0
SZB
0

Hej. Är det jag som är knäpp eller ser ni också något? Bim-2 idag. Skulle kunna vara negativt då jag fick en blödning idag, misstänker att det är början på mens.

Pasca92
0

Vad tror ni?

_HannaH_
0

Från idag! Svaaagt streck igen (ska vara ett plus)….jag skulle ha köpt ett early men läste inte på förpackningen, bara på hyllan, så någon hade hängt ett vanlig test fel, suck! Men jag ska fara in sen idag och köp ett early….är det bara jag som ser det svaga eller ser ni andra det? Vad är oddsen att få svaga spökstreck några dagar i rad och man alltså inte är gravid?

Wishful
0

308. Jag ser. Hoppas det blir starkare.

Pasca92
0

Satte ihop ett collage på testet ifrån imorse, alla bilder är tagna inom tiden. Tror ni det kan va något?

syskonlangtan
0

pasca92, jag tror absolut att det är positivt!! Jag fick betydligt svagare än så när jag plussade, tog 3 test och det syntes på alla men knappt. Testa med något annat test? Jag kunde ta ett clearblue digitalt när jag fick mitt svaga på RFSU 🥰

Pasca92
0

#311 Åhh tack för att du dela med dig ❤️ Har ett CB early som jag tänkte ta imorgon bitti, hoppas med varenda cell i min kropp!! 😔

syskonlangtan
0

#312 håller tummarna för dig att det är din tur nu 😍❤️

Svagtstreck
0

Mina tester stämde fint. Någon som vet varför i fredags visade de gravid 1-2 veckor och nu idag 2-3 veckor. Och jag hade beräknad mens igår. :/ mår redan sjukt illa och har värme vallningar trötthet svaghet och halsbränna..

Karlsson369
0

Kan ha fått en tidig ägglossning 😊

Svagtstreck
0

Okej. Jag fick nämligen ett missfall 25 juni. Sen testat negativt på flera tester efter de. Så plussade ju direkt igen nu då. Hmm kanske är en tidigare ägglossning då.

Pasca92
0

Idag fanns det ingen tvekan! 😍

meellii
0

Ser jag något svagt? Eller ser jag i syne?

meellii
0

Ser jag något svagt? Eller ser jag i syne?

Karlsson369
0

317 Grattis 😍

syskonlangtan
0

#317 åh! Grattis 😍😍

Pasca92
0

#320 #321 Tack snälla ❤️❤️

Wishful
0

318. Ser absolut. Grattis!

Wishful
0

317. grattis 🥳

Norrlandsbruden
0

#319 Jag ser något😲😊

Wakkie78
0

Nån som ser nåt? Äl+10/11 . Ältestet tog jag bara ifall att🙈🙈

Wakkie78
0

Wakkie78
0

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer