Visst är det ett +
Det där är ju superpositivt! 🏆
/Christine
Ser ut så ja :)

Tjoho! Stort grattis!
Grattis! 😃
Tack allihopa!! Glädje tårarna sprutade i morse!! 😂 Min mamma är just nu den ända som vet men ska berätta för mina småsyskon när dom kommer hem, resten av släkt och vänner får vänta tills det gått några fler veckor :P
Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!
Grattis!

Grattis vad roligt:)
Solklart! Grattis! 🙂
Superduper positivt tycker jag det ser ut som!
Grattis och hoppas nu att du får en bra graviditet :)
Grattis!! :D
Grattis :)

Grattis :)
Tack allihopa! Ska ringa mvc idag för att boka möte, känns helt otroligt !
Vad roligt för er, grattis!!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Men guuud så roligt! GRATTIS! Så himla roligt för er! Kan tänka mig lyckan då man haft det så tufft och haft många nederlag!
Hoppas allt går bra för er nu och ni får det mysigt och gött! =)
Ha en bra dag! // Pernilla
Känslan när man ser att det är positivt är helt oslagbar. Man blir överlycklig samtidigt som man inte tror att det är sant. Jag var tvungen att göra ett nytt test morgonen efter bara för att se en gång till att det verkligen är sant.
Nu är min mage stor och rund och ändå blir jag sugen på att göra ett nytt test för att se att det verkligen är sant. Men nu ska jag på UL i veckan så jag får hålla mig tills dess :)
Stort grattis till er! Kan knappt föreställa mig hur det måste kännas att vänta i flera år på att det ska hända.
Först och främst, tack allihopa! Det var en dröm när jag såg det och tror fortfarande inte på det. Har frågat min mamma flera gånger om det finns "spökstreck" att ena dagen är det plus och sen när man kommer till mvc så finns det inget där. Men hon säger också att det är + men det är svårt att förstå efter 2 års tårar och kämpande. Vet inte hur många gånger jag blivit så ledsen att mensen kommit så jag legat och gråtit i dagar. men nu kollar man bara på fotot av det positiva testet och gråter av lycka i stället! Helt underbart!
15 April klockan 10.00 ska vi i allafall tillo mvc på första besöket! Känns super roligt :)
#17 Massor massor av grattis.
Går ju kalla kårar på mig här hemma när jag läser det skrivit.
STORT GRATTIS :D
Tack !!! 😂
Grattis! Vad kul :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Tackar, Igår var man på staden och köpte lite kläder och ett gosedjur :) Och kollade lite priser på allt som ska köpas in :) Var jätte mysigt att gå där med mamma och sambon :)
Grattis!
Anna och taxen Max
Tackar !