Kan jag vara gravid..?
Är rikligt nervös och tankade far runt så in i. Jag och killen var väl typ oförsiktiga eller vad man ska säga. Om man nu kan bli gravid på det lilla sättet men då jag har börjar känna mig olustig nu 1.5 månad senare så börjar jag bli orolig.
har känt mig illamående och typ ont i magen i ett par dagar/en veckas tid ca. Även onormal trötthet i flera dagar. somnar ibland vid kl 6 och vaknar till då och då för att jag ska gå upp. slutar med attj ga sitter uppe en halvtimme kanske o sen somnar om och vaknar på morgon halv sju för att vara trött då också ibland.
Nu även halsbränna rätt ofta vilket jag aldrig haft innan,
Kan inte gå efter mens heller då den aldrig under mina år varit regelbunden och kan därmed vara borta månade.r
Då han var oförsiktig var halvt inne i mig, knappt det i ett par sekunder men vem fasen vet vad som om in i mig på den stunden!?
Vad tror ni? Kan jag vara gravid? Båda två är långt ifrån redo för barn, vågar inte fråga någon i min närhet heller men vågar inte göra gravidtest.

Det enda sättet att veta helt säkert e ju att ta graviditetstest. Oroar man sig mycket så kan man framkalla graviditetssymtomen o mensen uteblir för man e orolig.
Det låter rätt osannolikt att du skulle vara gravid om han bara var halvt inne i dig i några sekunder. Risken borde vara extremt, extremt liten men ibland händer det ju förstås otippade saker!
Ta ett test för din egen skull, så du får lugna ner dig lite. Det är förmodligen negativt! Håller mina tummar för er.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Du måste göra ett test vi kan inte hjälpa dig att gissa. Apoteket har eller ungdomsmottagningen, lycka till
Hälsningar
Fredrika
Ja, du kan vara gravid, eller så är du det inte. Men det är ju läge att testa sig helt klart.
/Christine
Hoppas kunna ordna ett test nästa vecka. Har mått bättre de senaste dagarna så bör inte vara något. Och tycker också att den risken borde vara extremt liten av at ha blivit gravid. Kondomerna har ju inte verkat gå sönder innan heller. Men kan vara bra att få veta ifall om att.