Gravid iFokus

Gravid

Etikettoff-topic
Läst 1945 ggr
Richard
0

Onödigaste babyprylen?

Hejsan nu var det väl dags för mig att komma på en ny underlig tråd som man kan trakasera :)

Så här kommer en rolig fråga, Vilken är den onödigaste babyprylen som någonsin kommit ut på marknaden?

Richard
0

Den värsta av dom alla är väl Rockstar baby´s barnvagn med ipod ficka..Hur onödigt är inte det? man kan väl ändå ha den i fickan? eller är den så tung?

=)

johan
0

Speciellt diskställ för nappflaskor tycker jag rankar rätt högt också. :)

Mvh // Johan

Believer
0

tycker det finns massa onödiga baby-saker =)

[Anna-N]
0

Håller med #3. Finns så otroligt mkt prylar som saknar funktion.

Richard
0

#2 Ja det var ju en väldigt onödig pryl du kom med där.. men ja dom vill ju tjäna pengar på allt nu förtiden =)

#3 och #4: Men om det nu finns så mycket där ute som är onödigt så kan ni väl nämna en i alla fall?

Man vet ju att det finns mycket onödigt, men denna tråden skulle vara till för att nämna den man själv tycker är öndig.

[Anna-N]
0

#5. Det som känns mest onödigt är all design på alla babyprylar som man får betala extra för. Ibland känns det lite överdrivet.

Måste man nämna en särskild pryl så väljer jag : En pipmugg med hållare för snacks under är ju lite meningslöst. Inget som babyn har nytta a precis.:-)

#2. Diskställ för nappflaskor kanske inte är så onödigt. Läste någonstans att de skulle hållas avskilda på en speciell plats under torkning efter sterilisering som man bör göra då o då. Men inget som jag har eller tänker skaffa iaf.

Richard
0

#6 Jag förstår vad du menar.. med alla olika märken som tränger sig på marknaden för att tjäna pengar och så tar dom 600 för något man kan göra själv =) (har egen erfarenhet av det) hehe..

lisette
0

#2 *harkel* var köper man en sådan? sån vill jag ju ha.

onödig pryl? måste vara en doserare för vällingen, det har alltid funkat att mäta upp vällingen för hand. men det är klart att jag faller för att köpa en sådan. smidigt till tusen, men onödigt med.

en onödig pryl till måste vara den här svarta plattan som man lägger i pottan som blir en gris när barnet kissar på den? försökte hitta tidningen jag såg den i så jag kunde länka, men den var inte på sin plats.

lisette
0

här hittade jag den.

får jag fortsätta med onödiga prylar?

alla miljontals TIDNINGAR, vänta barn, mama, vi föräldrar etc. det enda som finns i dom är en himla massa reklam! uruselt tycker jag.

Believer
0

#8. haha har oxå sett dom där plattorna som blir olika djur när man kissar på dom. håller med om att det är onödiga prylar =P

lisette
0

föll offer idag för ytterligare en ganska onödig sak. en badanka med termometer i. vi som inte ens har badkar.. =S

Richard
0

#11, hehe ja det måste jag säga var en onödig pryl i det läget :)

Linda
0

Flaskvärmaren för bilen var rätt onödig…