En unge i minuten
Nu har väl sett tv-progammet En unge i minuten? Det går på söndagar 11.05 på sjuan :)
Dokumentär från en riktigt förlossningsavdelning med helt riktiga människor :)
/Christine
Det är kul med ett förlossningsprogram som vissar problemfria, lyckliga förlossningar också. Många andra förlossingsprogram på tv handlar ju bara om riskförlossningar och sjuka barn.
Jag sitter och gråter till det programmet :')
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
JAG MISSADE DET!! :( ska nog ladda ner den :)
Det är verkligen en jättebra serie! Både jag och sambon satt och höll andan när dom krystade :P
/Christine
Precis när jag satte på tv:n så slutade de :( Det håller på att tjafsa med mig på internet när jag ladda ner den, men jag ger mig inte! ;D
Såg när det gick på 4an förut. Lite spännande var det också få det är inspelat i Västerås där jag bott hela mitt luv tills för 3år sedan ungefär ;)
#5 - Kolla om det finns kvar på tv4play, annars får du hålla dig till nästa vecka ;)
/Christine
Är det nya avsnitt? Eller går dom som repriser fast på sjuan? 
För på TV4play är det ju bara dom gamla 
Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.
#8 - Jag tror att det är repriser. Men jag kollade på det när det gick på tv4 och jag tror inte att jag känt igen dessa avsnitt. Men det kanske gick en säsong till som jag missade förrut, blev att jag jobbade så mycket kvällar så missade massa intressant på tv en period :P
/Christine
Det bråkade med mig när jag skulle ladda ner dem avsnitten men hittade dem på Youtube, överlycklig tills …. dem inte hade mer än 3 avsnitt -.- suck !!! HAha
Finns på tv4play med att titta på. Just nu har dem så att man kan få gratis premium i 1 månad (man måste ha det för att se dem ) :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.