Gravid iFokus

Gravid

Etiketterköpsäljbyt
Läst 3342 ggr
pernillaa
0

Säljer Medela Mini Electric bröstpump

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

Jag vill sälja en Medela Mini Electric bröstpump som dock är begagnad gånger två.
Jag köpte den begagnad på tradera 2011. Tydligen köpt i tyskland för några år sedan, vet dock inte vilket år.

Den är väldigt fräsch och inte alls använd mycket. Förra ägaren hade använt den en månad och jag har använt den 2 veckor då jag fick min son 30/6 i år(2012).

Kan förstå att det kanske inte är så lockande att köpa en begagnad bröstpump men den är givetvis väl rengjord och kokad. =)

Det är inget som helst fel på den utan funkar som om den vore i ny-skick. Jag har varit väldigt nöjd med den.
Styrkan på pumpen är stegbar och justeras med ett litet "hjul" på ena sidan.
Själva kartongen saknas.

De olika delarna som följer med är:

Pump som går på både batterier och el, vad man känner för
Tratt till pumpen givetvis som man bara skruvar loss och gör ren
Sladd till pumpen
3 st uppsamlingsflaskor till pumpen som rymmer 150 mätbara milliliter. Går att förvara mjölken i kylskåpet i.
"Napp-ringar" till uppsamlingsflaskorna. (Vet inte vad det kallas)
3 st gula med lock och 2 st genomskinliga utan lock. Alla har urtagbara plattor i för att täppa igen hålet för en eventuell napp. Jag var dock tvungen att rensa ur de nappar som fanns eftersom de blivit för gamla så enbart en finns kvar att använda. Bör kanske slit-testat dock för säkerhets skull.
Hållare att ställa pumpen i, utan den tippar den om det är lite eller ingen mjölk i den
Några fryspåsar att frysa in mjölken i
En liten drick-mugg för att mata barnet med
3 st extra ventil-flärpar till pumpen ifall det behövs. Det är alltså de som lyfts för att släppa igenom luften ena vägen och stoppa luften andra vägen. Utan dom blir det inget tryck och den slutar fungera helt.
En fin liten väska med flera fack som både kan tas med som en vanlig väska och hängas upp på väggen öppen där man kanske brukar sitta och pumpa så som den ligger på bilden så grejerna är lättåtkomliga

Pris kommer vi överens om tillsammans. Frakt betalas av köparen.
Jag vet inte vad frakten går på så det ska kollas upp när jag har en köpare. Finns annars att avhämta i Vindeln utanför Umeå.

Ha en bra dag! // Pernilla