Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 1649 ggr
Wisby9211
0

Nu håller vi tummarna!

Jag hade min senaste mens mellan den 18-22 September och som senaste två månaderna har min mens legat på 28 dagar ( har börjat ätit vitaminer som gjort min mens mer regelbunden )

Och jag och sambon har haft samlag varje dag denna vecka (fullbordat) så nu hoppas vi på att min ÄL har varit och att det blir ett + i slutet av månaden!

Låter det troligt att jag kan ha haft min ÄL ?

(enligt app på mobilen ska jag ha mens igen 20-24 Oktober!)

Håll tummarna för oss!

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

Tina-A
0

Håller tummarna :)

Hade du ÄL på dag 14 hade du ÄL i måndags! Så hoppas att ni fick till det helgen innan också :) Det ska vara störst chans om man har sex 1-2 dagar innan ÄL och så frammåt! Dagen efter ÄL kan man också ha chans för ägget kan leva 24 timmar.

Lycka till!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Tina-A
0

Men.. Med cykel på 28 dagar borde du ju få mens igen den 15e. Hur har du ställt in appen? Den säger ju att du ska ha mens på dag 33, inte 28.

Hyrrokkin
0

Håller tummarna! :D

Wisby9211
0

Min app är inställd på 28 dagar :S konstigt att det blir såhär =/
det står på en mapp "32 dagar i din genomsnittliga cykel" Det är bara för att min mens har varit oregelbunden så frågan är om den går efter det fast den är inställd på 28 dagar =/

Vi får se helt enket :P
Hade tyvärr inte samlag i söndags för då var killen inte hemma =/ (borta hela den helgen) får hoppas att det satt sig ändå =/

Wisby9211
0

Tittade lite på min app i morse och om man kollar menscykel så har det varit, 41,19,27,62,27,40,29 och 28 dagar. Så det kan vara att mobilen går efter 32/33 dagar då det är genomsnittet.

(ser nu att jag även kollat fel dom senaste mensrationerna har varit 29 och 28 dagar)

Wisby9211
0

När tror ni att jag kan göra ett test?

Tina-A
0

Har du cykel på 28 dagar har du ju BIM idag :-) imorgon är mensen sen om den inte kommit så då kan du göra test!

Wisby9211
0

Då får jag göra ett test i morgon, måste väl vara morgon urinen?

Wisby9211
0

kör på clear blue tester

regskylt
0

OT men vad heter appen?

Laaisaa
0

Det är viktigt med morgonurin! Hoppas allt gått vägen nu! :) Och glöm inte, att bara för att det är negativt så betyder det inte att du inte är gravid, kan lika gärna vara för tidigt eller så är du en låghormonare! :)

Wisby9211
0

Appen heter ptracker. och vi har försökt i över ett år utan ett +. i morse mådde jag skit dåligt. den känslan man brukar ha på morgonen då mensen ska komma och ställer man sig upp kommer blodet hade jag i morse men när jag gick på toa kom inget blod och har inte kommit på hela dagen :S

HonHonDenDära
0

Hur har de gått?

Gi in på min profil
För att se mina kullar.

pernillaa
0

Är också nyfiken. =)

Ha en bra dag! // Pernilla

Greeen
0

Nyfiken!

Wisby9211
0

3 tester negativt =( så nu den 29 november ska vi till sjukhuset och börja få hjälp, äntligen !

Sussi89
0

#16 så tråkigt för er :-( hur länge har ni försökt bli med barn? Skönt att ni ska börja få hjälp nu iaf!

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Wisby9211
0

Har aldrig kört med någon kondom men vi har försökt seriöst i 1 och ½ år.

Wisby9211
0

Det konstiga är att jag hade en ljusbrun flytning några dagar innan mensen skulle komma men mensen har ännu inte kommit, men tror det beror på att jag tänker på det hela tiden. och testerna visade ju neg så aa =/