Läs detta alla som mår illa!
Kanske ni redan känner till detta. Det gjorde inte jag så jag skriver att litet inlägg iaf.
SEA-BAND! Ett elastiskt armband med en liten kula som trycker på en akupressur-punkt på insidan av handleden när man har dem på sig. Det är gjort just för graviditetsillamående och åksjuka. Jag var väldigt skeptisk mot detta men testade…och det funkar!!
Jag har inte mått illa på hela dan (sen jag satte på mig dem på fm)! Lite nu på em bara, men inte alls som vanligt. Jag kan äta!
Finns på apoteket. Om du inte testat så gör det!
Sarah
Testade också dem och det funkade inte alls på mig. Jag har överlevet på Lergigan Comp. =)
Jag har också använt dom. Dom tog tyvärr inte bort illamåendet för mig men dom lindrade helt klart så det blev lite lättare om dagarna :) så jag gillade dom.
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Har använt i en hel vecka! Funkar utmärkt! Tog bort dom igår, och nu klarar jag mig utan, hittills.. Använde dom dag och natt så är lite öm på punkterna. Men totally worth it !!
Mm, tog inte bort allt illamående på mig heller men lite lindring och det är värt de ömma små blåröda hålen i handlederna ;)
Tror inte det är ett alternativ för mig då min kropp är vätskefylld och har orsakat karpaltunnelsyndrom, vilket är en nerv i kläm i min handled. Ytterligare tryck bör alltså unvikas :/
Önskar dock något kunde hjälpa mig med illamåendet. Äta lite men ofta funkar inte. Men är ju bara 2-3 kvar till BF så får väl stå ut :P
Ujuj, din stackare :( Vad jobbigt det låter att vara illamående hela grav…men då har du inte långt kvar nu då tills du får din lilla skatt och illamåendet är väck! :)
Jag har två Seaband som jag använt i en vecka och som jag inte längre behöver då mitt illamående är helt borta :) (anväde mellan v 16-17)
så är någon intresserad kan ni få köpa dem av mej för en billigare peng (kostar 150 på apoteket)… skriv gärna pm om ni är intresserade
ps, vet ej om det är ok att skriva så här i ett inlägg… annars ber jag om ursäckt :)