Nu behöver jag er hjälp :)
Har haft oregelbunden mens till och från och håller inte alltid koll på exakta datumen som mensen skall komma. Vet att jag hade mens senast runt 10 augusti ungefär vilket betyder att jag borde få det nu i mitten på denna månaden.
Nu till saken… Om jag räknat rätt utifrån dessa tidpunkter så borde jag haft min ÄL helgen som var, runt 25 - 30 augusti. Redan i måndags började jag känna lätt illamående, inget som jag haft tidigare. Det liksom låg och pyrde inom mig, lite molande illamående. Nu de senaste 2-3 dagarna har jag haft jätteömma och (enligt mig) har brösten blivit svullna, större. Kan inte sova på magen då de ömmar ytterst extremt. Har även känt mig yr och dimmig i synen. Har även lätt molande typ av mensvärk. Är dessutom extremt trött hela tiden…
Jag undrar nu om det finns någon som kan tänkas veta/tro om detta kan vara en graviditet på gång eller om det är något annat? Kan man känna av graviditeten så tidigt eller är det inbillning?
Jag hade snudd på alla gravidsymtom man kan ha förra månaden, där första kom ca 3 dagar efter ÄL. Då inkl växande bröst som blivit fylligare, ömma bröstvårtor etc etc. Men allt försvann lagom till BIM och mensen kom BIM+4. Så för mig var det bara "spöksymtom", så att säga. Tilläggas ska att jag slutade med piller i mitten på Juli och att det är flera där brösten vuxit på efteråt, som ätit samma piller som jag gjort.
Tilläggas ska ju att en graviditet är inte den andra lik. Så det som för mig var "spöksymtom", kan vara riktiga graviditetssymtom för en annan.
jag kände redan första veckan som min son vart till.. jag sa jag är tusen på att jasg är gravid veckan efter kolla vi då var jag i v 2 :) så det är inte omöjligt
När hade du sex senast? Äter du något prevetivmedel?
#3: Jag har regelbundet sex, vi skyddar oss med kondom….
Okej så du hade sex när du hade ÄL Och ni körde med kondom från början till slut?