Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 3617 ggr
annica77
0

Måtte jag vara med bebis?

Hej!

Jag hade inte tänkt bli gravid än om jag nu har blivit! Vilket min kropp uppför sig som. Men är jag gravid så blir jag bara glad. Har 5 MF efter mig.

En vecka före beräknad mens fick jag jätte sjuka bröst samt ökad aptit. 5 dagar före beräknad mens så tyckte jag att mina blodådror var lite mer synligare än vanligt. Började från axlarna ner mot bröstkorgen. 3 dagar före beräknad mens fick jag en lätt illamående på morgonen. 2 dagar före blev jag sjukt sugen efter choklad. Min matlista då…

• 2 st en liters soyachoklad dryck
  • Ett parti choklad pudding
  • 1 Fazer choklad platta

På själva den beräknade mens dagen var jag till affären för att handla lite. När jag kom till fisk kylen samt fisk disken stannade jag. Gud du förbarme vad det luktar himmelskt här tyckte jag! Kom på mig själv med att dra in den färska råa fisklukten från fisk kylen och fiskdisken. Dra in fisklukten med allt vad mina lungor kunde. Jag skull ärligt talat kunnat ta en pall och bara sitta där bara för att få känna de råa fisklukten av färsk fisk. Normalt tycker jag inte fisklukt är så märkvärdigt. Men nu skulle jag bara kunna sitta vid en fiskdisk bara för att få dra in den härliga råa fisk doften. Idag är jag 5 dagar över beräknad mensdag. Igår morn mådde jag fasligt illa (kräktes inte guds ske lov). Den var en envis jävel. Värst var den från 7:30 till 8:00. Efter det avtog den något! Men det var inte förrän klockan 1:30 som illamåendet gick bort helt för dagen. Och på tal om TRÖTT! Orkar ju knappt bära mina ägna ben. Orkar inte äns göra något som måste göras. Känner mig helt slutkörd stup i kvarten. Har bestält några graviditetstest men de har inte kommit ännu! Hoppas de dyker ner i brevlådan i morgon så jag kan testa mig!

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Hemulen
0

spännande! Glad Längtar tills det är min tur!

annica77
0

5 dagar över beräknad mens och inget pluss än.Rynkar på näsan Nåja jag testar på nytt på måndagen. Då jag enligt kalendern är fem veckor och en dag gången.Obestämd

Hemulen det förstår jag att du gör! Med 5 missfall bakom mig så har man blivit lite skeptisk angående graviditeter.

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Hemulen
0

oj, vad jobbigt. Hoppas det går vägen den här gången då! Jag ska hålla tummarna.

Ja, vi har inte börjat försöka än då det inte passar just nu, men snart snart hoppas jag!

SweGizmo
0

Hur har det gått??

Min blogg: SweGizmo.se