Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 6127 ggr
kamjo
0

Snart 3D-Ultraljud =)

Wiiiii!!! På fredag ska vi äntligen på 3D-UL, ska bli sååå skoj! *längtar*  Måste bara dela med mig lite av allt som bubblar runt i den här kroppen nu =)

Ska bli himla spännande att se "Toker" i 3D!!!

Mikaela_B
0

Spännande!!
Du får dela med dig av händelsen när ni kommer hem igen på fredag, tycker de är så spännande med just 3D UL
Måste medge att bilderna är otroligt fina med ifrån 3D :)

Ha så kul och lycka till med hela äventyret på Fredag!Glad

www.blueberryhedgehogs.com

Lenore
0

Åh vad spännande! Det är helt underbart att se sin lilla bebis i 3D. Magiskt!
Vi åkte i vecka 25 och tittade på dottern och det ska vi göra med denna bebisen också för det är en så fantastisk upplevelse.

TereseE
0

Åh vad häftigt det måste vara! Glad

Gör ni det privat då? Hur mycket kostar det?

Lenore
0

Med dottern gjorde vi ett 3D-ul på Emmakliniken i Malmö och det kostar 1700 kr. Mycket pengar kan man tycka men enligt oss var det värt vartenda öre! Skrattande

JMax
0

Jag tycker mest 3D ser läskigt ut… Skulle aldrig betala för det.

Jag vill ju inte veta kön heller utan man får ju veta allt när den lille krabaten behagar komma ut!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Lenore
0

#5 Jo det ser mycket läskigt ut i början innan man vänjer sig. Det kan se hemskt ut när halva ansiktet försvinner för att bebisen lägger huvudet emot livmoderväggen eller moderkakan och barnet kan se lite deformerat ut. Men när man lär sig hur man ska titta är det helt underbart. Man ser ansiktsdragen på barnet och ibland även uttrycken. Det är jättehäftigt att både kunna känna och se hur barnet rör sig samtidigt och jag kände att jag fick en närmare relation till mitt kommande barn. Att få veta könet gjorde även mycket för bondningen tycker jag men det är såklart olika hur man känner och det är inget man behöver få veta heller vid 3D-ul om man inte vill.

Jag tyckte också att det var skönt att få ett andra utlåtande om att allt såg bra ut och att barnet verkade vara friskt.

Trollhassel
0

Åh, så kul! Hoppas att det går kanon!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

kamjo
0

Det ska bli hur häftigt som helst! Ska göra det på Emma Ultraljudsklinik i Göteborg det går på 1600, men det är det absolut värt! Man får ju ännu en kontroll liksom att allt är ok, hur stor den beräknas bli, hur mycket fostervatten det är, ja det är ju en fullständig kontroll över "Toker" Så då är det absolut värt det! Kommer definitivt att lägga upp bilder när vi kommer hem igen på fredag! Kramar på er!

kamjo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

*kärlek*

kamjo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vårat hjärta <3

Trollhassel
0

Oj, en liten plutt! Häftigt!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

bfee
0

Kamjo:
Åh så sött ;)
Det där är ju till o med 4D-UL. :)

kamjo
0

Visst är det fantasttiskt <3

dima
0

ska oxå om några veckor!!! Weeee….

kamjo
0

#14 Underbart! =) Vilken vecka är du i?

dima
0

#15 jag är bara i vecka 12 än så ett tag till får jag vänta!!! Sökte på ett ställe i sthlm vi funderar på att välja! lite resväg men det gör jag så gärna så!

melia
0

coolt Skrattande inget jag tänker göra, men hade inte tackat nej om det funnits här (kanske det gör ingen aning) och om det inte var så dyrt.