BF idag - blir det bebbe i helgen?
Idag har jag BF. Dagen började precis som alla andra hittills - med små förvärkar. Som sedan blev mycket mer intensiva & ondare.
Vid lunchtid tog jag 1g alvedon, som inte har gjort ett smack i smärtlindring.
Numera har dom gått över till lite mera regelbundna, men fortfarande inte tillräckligt onda (enligt mej själv då) eller med tillräckligt kort tid mellan.
Men kanske, kanske är nått verkligen på G. Eller så är det bara en fint 
Oj, vad spännande! Vi får se hur det utvecklar sig :D
Håller tummarna att det är på gång :)

Fusk!!
Jag då!! Ingen som tänker på mig!! Ni bara drar i väg…

Hehe! Hoppas att det är på G, jättespännande ju!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

spännande!
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Håller med #2 
Kan vi få en liten uppdatering eller har du smitit iväg redan?
Susanne 
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

Nänä, sitter hemma fortfarande 
Värkarna är ca 45-60sek långa & kommer med allt ifrån 4min till 10min mellanrum. Men dom gör faktiskt lite ont nu. Skönt! Blir spännande att se hur det blir inatt, jag brukar kunna somna nomatterwhat, så om detta håller mej vaken blir jag bara glad 
Har inte vilat speciellt mycket idag heller, känns bättre att röra på sej, inte så att värkarna försvinner, men helt klart mycket skönare än att sitta på rumpan eller ligga ner.
Sambon håller på att gå upp limningen & vill helst att vi skulle ha åkt in för flera flera timmar sen, tsss.
Får ta & hitta på nått mer åt han att göra. Vi har redan rengjort akvariet ordentligt & storstädat.
Det är jättebra att du rör på dig, hela proceduren blir så mycket lättare då MEN du måste också vila. Tänk om du ligger i ett helt dygn med värkar … då har du nog inte mycket till kraft kvar att krysta med.
Om du inte redan åkt in så ta och vila så mycket du kan nu under kvällen och natten.
Jag håller tummar och tår.
Susanne 
Susanne 

Spännande!! :)

åh, spännande!
vill oxå!.. :)

Lycka till
jag hade värkar från halv 4 på morgonen, åkte in 9 på kvällen, hon var ute 13 00 dagen efter, jag vilade inte. . skulle gjort det :)
var sjuuukt trött. .
lycka till, VILA :)!

Lycka till. Har precis kommit hem själv ifrån BB =)
#11 Ooh, vad roligt :) Glöm inte bilder! *hihi*

#11 Din fuling!!
Hur gick det nu o va blev det?? Grattiskramar till hela familjen!!!

I måndags 05.29 va lille Alvin ute! Allt gick himla bra & nu vill vi bara hem från BB. Fy bubblan vilka hemska sängar dom har *prinsessas på ärten* tror på fullaste allvar att trägungstolen hemma hade varit bekvämare…

GRATTIS!
Vad underbart.
Susanne 
Susanne 
Grattis!
Amor vincit omnia

grattis :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Gaaah!!!
Jag då!!
Grattis till Lilleman!!!
Kram

GRATTIS!!!!
Grattis! :)
grattis:)
Min blogg: SweGizmo.se