Har du fått missfall ?
Jag har två små änglar i himmlen
Ett pga en abort och ett pga missfall . Tror dock att jag fått flera än vad läkarna kunnat konstatera . Har du fått missfall och vill skriva någon rad ang det ? Kommer starta missfall i fokus
Jag har en ängel pga abort i vecka 7 i februari förra året. Vill inte berätta orsakerna till aborten men jag kände att det var det ända rätta.
Ett år senare blev jag gravid igen och är nu i vecka 25. :)
Jag tror även att jag har haft ett tidigt missfall men eftersom jag har oregelbunden mens så är det jättesvårt att säga då jag inte vet om mensen var fördröjd eller inte.
Hur som hellst började jag en dag blöda lite som början till en vanlig mens. Dagen efter blödde jag mer och då kom en hudfärgad klup på pappret när jag torkade mig, i storlek med en tumnagel. Blödde sen som en vanlig mens i ca 7 dagar och hade aldrig ont, men med tanke på klumpen tror jag att det var ett tidigt missfall.
Jag fick ett ma i vecka 10. Skulle kunna berätta om det om det startas ett forum. Det är en hemsk upplevelse, men nu har vi fått en helt underbar Emma 
Jag har fått flera missfall en ängel på grund av abort -97 oxå tyvärr och nu är jag ofrivilligt barnlös :-(
Barnloshet.ifokus.se är adressen till min sajt
Mvh
Marika "Ioma"
Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

Jag har gjort en abort och sen har jag fått missfall med tvillingar. Men jag har 3 underbara och friska barn som jag är så tacksam för :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
fick ett missfall i v 9 ca, inget roligt alls men nu är jaggravid i vecka 31 :)
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus

har en ängel i himlen pågrund av en abort i yngre dagar. men nu har jag en underbar son vid namn anton som är 6 veckor =)
Jag har haft 2 missfall. v8 och v11 men nu verkar det gå vägen är nu i v13

Grattis till alla som nu väntar eller har fått små nya mirakel :D
Vad jag fick höra när jag fick missfal från den läkaren som jag träffade var att varje kvinna nästan råkar ut för missfal för elller senare. Detta var för flera år sedan….har nu ju två fina pojkar.

Fick ett MA nu i april…
jättejobbigt då bäbisen verkligen var efterlängtad.. :(
men vi kommer att försöka igen till hösten--
jo då alldeles för många, 5 st för att vara exakt.. 

har haft 3 st… på raken.. varit en mycket tung vår för oss…
ett i v5,v8 och v5 igen… värst var nog de två första.. särskilt det mellersta då man gick lite längre och trodde det skulle gå vägen … :(
Först 2 friska barn, sedan en ängel (vecka 18) och efter det en frisk liten son. Konstigt för då var jag ju så ledsen så jag höll på att gå sönder, och nu är det nästan overklig att det har hänt…. Helt mätt och nöjd med barn är nog förklaringen, sonen kom snabbt efter och gjorde oss glada.
En intressant sak bara. Innan missfallet hade jag bara hört talas om nåt enstaka missfall hos en bekant- ingen annan i min närhet som varit med om nåt missfall eller liknande, men då detta hände (alla visste ju jag var med barn eftersom det var så långt gånget) då kom den ene efter den andre efter den trejde, även såna jag inte känner så nära, och anförtrodde mig sina egna "historier" så numera vet jag att missfall, även sena, är väldigt mycket vanligare än många går och tror.

Det är hemskt att läsa att så många drabbas .. Missfall kommer att komma upp som egen sajt inom kort dit är alla välkommna oavsett om ni själva är drabbade eller inte ..