Vilken försäkring?
Undrar vilken försäkring som är bäst, försöker bestämma mig men blir galen.
Finns ju gratis varianter och de man betalra för.
De som man betalar för hur betalas de varje månad?
Tacksam för all hjälp jag kan få.
Efter att ha kollat runt lite tog jag Skandias Barn på gång (gratis). Ska kolla lite bättre senare och kanske till en man betalar för.

Jag har inte försäkrat mig.. är i vecka 28 men börjar fundera lite på vad man ska välja..
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Jag håller på att titta lite på dem olika men ju mer jag tittar ju mer förvirrad blir jag. Har läst på några ställen att Skandias ska bara bäst, men vet inte riktigt.
jag tog tryggHansas gratisförsäkring och vi bjöd även hem en av deras säljare och fick förklarat för oss exakt vad försäkringarna vad bra för och vad dom täckte osv. har även tecknat en försäkring för barnet från det att det föds fram tills det fyller 18.. Vårat barn är föräkrat mot i princip allt. .

#4 japp jag har oxå trygg hansas gratis försäkring men sitter fortfarande och söker efter den bästa man kan hitta efter den gått ut
#4 Så vilken barnfösäkring valde du? och vad kostar den?
Låter bra med försäkring i 18 år och mot allt :)
#4, jag minns inte vad den heter men den täcker alla sjukhusvistelse från dag 1, ex. skulle barnet bryta benet och vi behöver var på sjukhus och inte på jobbet täcker föräkringen från den dagen, Tydligen täcker många andra försäkringar bara efter dygn 3 och dom flesta som ahmnar på sjukhus med lindrigare skador är ute inom 2 så då får man ju ingen ersättning för det.
Sedan, om barnet skulle födas med en sjukdom och vi blir kvar på sjukhuset på obestämd tid, täcker föräkringen det med. Sedan täcker föräkringen även cancer och annat bös. Kostar ett par hundralappar i månaden..Har inte så stenkoll, smabon har dock :)
mitt tips är att ringa dom och be dom skicka pappaer, elelr att dom gör ett hembesök. . Sdan kan man jämföra olika bolag. .

#7 det vore ju kanon om du frågade sambon vad försäkringen hette=)

Jag hade TryggHansas försäkring när jag var gravid, tyvärr fick ju jag utnyttja den. Men det var en extremt snabb och bra service. Kommer att ta samma försäkring nästa graviditet oxå!
*** Kärleken övervinner allt ***
# Ja håller med skulle vara grymt om du kunde kolla upp vilken försäkring ni har!!
Har folksams gratisförsäkring…
Som barnförsäkring kommer vi välja Skandia, då är de barn upp till trettio och skyddade mot olyckor och sjukdomar. Dessutom upplever jag att Skandia har varit bra att ha o göra med.
Har själv haft skandias barnförsäkring, kunde anmäla mina sjukdomar upp till 25 (nu har de alltså förlängt) Vilket var tur eftersom jag blev sjuk efter 20… Har fortfarande en process kvar.
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Jag har folksams. Fast vi la till den där lilla slanten extra så man fick ut fullt på försäkrningen.. lika bra tyckte hela familjen..