Gravid iFokus

Gravid

Etikettoff-topic
Läst 1198 ggr
funderar
0

OT bara en liten fråga....

Hej!
Det är kanske inte är rätt sida att fråga på (jag har letat och letat men hittar ingen annan bra sida) Min mens brukar komma någon dag förtidigt varje månad, MEN den här gången kom den 11 dagar förtidigt, har verkligen letat överallt efter vad det kan bero på, och den va verkligen jätte konstig, höll på i 2½ dag, sen hade ja "uppehåll" från den i 12 timmar, sen kom den igen, sen försvann den igen….jag är jätte tacksam för om någon har en teori eller om någon vet vad det kan bero på?

Mvh

Funderar

Ida
0

Det är väl inte så jätteovanligt att mensen varierar ibland. Det kan ju ha att göra med hormoner i preventivmedel, stress, eller vad som helst. Det beror väl också lite på hur gammal man är och om man brukar ha helt regelbunden mens eller ej. Är du orolig för att du är gravid?

funderar
0

jag är 25år, äter inga preventivmedel, min mens kommer alltid någon dag tidigt, men den har aldrig varit såhär tidig….

funderar
0

och jag blir yr varje gång när jag ställer mig upp, kan det ha med mensen att göra?

Telefonkontakt
0

om du tror att du kan vara gravid så gör gravtest?

möjligt också att det är tidigt missfall.

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

funderar
0

kanske oxå ska nämna att jag har Endometrios, kan ju kanske bero på det….vet faktiskt inte, känner mig bara förvirrad

Ida
0

#5 Hör med din gynekolog vad det kan vara tycker jag. Endometrios är ju trassligt och det kan kanske yttra sig på olika sätt?