Gravid iFokus

Gravid

Läst 221 ggr
lojsanlojsan
0

TW BILD. Vad händer? Så förvirrad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

TW!!! KÄNSLIG BILD.

I snart två år har vi försökt utan framgång. Fem missfall i rad utspritt under denna tid. Jag försöker ha stenkoll på min cykel och regga allt. Jag brukar få peak på ägglossningstest runt cd12-15. Och alltid dagen för peak får jag ägglossningsvärk.
Denna månad fick jag ingen ordentlig peak även om Premom räknade en topp som peak, den dagen kändes det verkligen som ägglossning. Hade ganska kraftig ägglossningsvärk.

Igår 6dpo på kvällen så fick jag en flytning med en strimma blod i. Under dagen idag, 7dpo, har det varit ljusrosa på pappret varje gång jag torkat mig för att bli mindre och mindre under eftermiddagen/kvällen. Inte en enda droppe i bindan utan bara på pappret när jag torkar mig.

Aldrig haft spottings förut bortsett från en gång efter ett av missfallen, så detta gör mig så förvirrad..

Vad kan felet vara?

Anna9819
0

#0: Kan bara att ägget fäst, det har jag fått några gånger 😍
Hoppas det iaf ❤️

lojsanlojsan
0

#1: Hoppas det och hoppas att det stannar! 🤞🏻❤️ vågar inte vara så hoppfull längre…

Har haft som svag molande mensvärk både igår och idag.. kanske kan vara ett gott tecken också?

Anna9819
0

#2: Ja det är det nog ❤️
Nu är det din tur ❤️❤️❤️🙏🙏

Anna9819
0

I är på typ samma dag tror jag
Jag hade positivt ÄL test förra lördagen

lojsanlojsan
0

#4: åh vad spännande!! Nu får det fan vara vår tur, håller tummarna för oss båda ❤️❤️❤️

Det börjar bli så påfrestande att aldrig lyckas..

Anna9819
0

#5: Jo. Tack det är otroligt jobbigt ❤️‍🩹❤️‍🩹

lojsanlojsan
0

#6: blöder fortfarande, lite mer rött nu men det är fortfarande bara på pappret när jag torkar mig och ganska lite..

Ewsss
0

#7: Hur har det gått? 💕

lojsanlojsan
0

#8: jag vet inte… jag är inte gravid iaf. Antingen är min mens ca en vecka sen eller om jag ska räkna denna blödning som mens så är jag på cd 16 idag.. väldigt oklart 🩷