Livrädd, hjälp!
Nu inatt så var jag väldigt ledsen och arg på min sambon kompis. jag var så arg attt jag grät okontrollerbart och skakade av allt adrenalin även när jag "blivit lugn" igen. Stress och sånt är ju inte bra för fostret… nu är jag rädd att jag kan ha skadat mitt "barn". är i vecka 13 idag och jag har fått lite "ont i magen" tror och hoppas att det är vanlig ont…
kan jag ha skadat mitt barn efter detta raseriutbrott? Har aldrg varit så arg och ledsen tidigare i mitt liv.. (förutom när min mamma gick bort)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Klart du inte gjort… Tänk på att vara gravid är naturligt och något man gjort i alla dagar. Mindre kriser ska du klara av utan problem.. säkert även de större! :) Slappna av och njut istället! :) *krama*

#2 håller med föregående talare. Jag hade mer elle rmindre problem med olika saker hela min graviditet och var stressad och irriterad m m, men det gick bra med min lilla tös. Känner du dig orolig så prata med BM så du blir lugn igen…

Jag hade stora utbrott under graviditeten utan att det gjort skada. Dessuotm bröt jag ihop och stor grät jätte ofta under flera månader när jag bestämde mig för att avliva hunden.

ja detta är ju bara en vanlig hormon svängning som nästan precis alla råkar ut för under graviditeten. och du kan enbart skada ditt barn och du skulle bli så arg att du tex slår dig själv i magen extremt hårt eller liknande. så oroa dig inte.
Jag tror inte att behöver vara orolig över att du skulle ha skadat barnet. Det är jätte vanligt att man kan vara så lessen….hormonerna. Jag hade hormon svängningar under gravitetet.