Gravid iFokus

Gravid

Etiketterplanerar-barnsymptom
Läst 584 ggr
Sandrus
0

Tidigt tecken eller knaskropp?

Jag har barn på 8,5 månad som jag slutade amma för 5 månader sedan.
Sedan apriö försöker vi med ett syskon och min mens har inte kommit tillbaka sedan jag slutade med minipillrena.

Nu har jag känt lite spänningar i brösten och dom är tunga, haft molvärk in3 dagar och idag började mitt humör pmsa sig brutalt (grät för sambon undrade när jag skulle rensa jordgubbslandet och fick ett utbrott för jag inte vill ha så mycket saker överallt)

Men det konstigaste är att jag helt plötsligt fått mer mjölk, hade nästan försvunnit helt och jag fick oftast inte fram något när jag provat men nu provade jag bara för att och det kom några droppar gul fet mjölk, kan det vara ett tidigt gravidtecken eller hoppas jag bara för mycket? Fick två spökstreck för ca 3-4 v sedan men sen har allt varit blankt.

• Redigerat 2021-07-14 23:36 av Cireea
[emelypip]
0

Kan vara så efter man slutat med p-piller att kroppen beter sig lite annorlunda på grund av minskning eller ökning av hormoner.
Så jag hade gett kroppen lite tid till att hämta sig och ta ett nytt gravtest om mensen fortsatt uteblir nästa månad.

Sandrus
0

Mensen kom tillslut men symptomen var lika når jag va gravid vilket är oluka dom vid mens föf.mig