Äntligen positivt gravtest
Åh som jag längtat efter att få se detta testet efter missfallet i våras, men usxh så man oroar sig hela tiden, minsta lilla man känner så springer man och kollar så de inte är blod, haha usch för den stressen Känner mig inte gravid heller förutom molvärk lite till o från och att brösten är så ömma annars mår jag som vanligt! Gick in i v 7 (6+0) idag :) är der någon annan som har det som jag? Så svårt att tro på att man är gravid Funderar över att jag ska ringa till BM för ett första möte och då kanske se om man kan få ett tidigt vul, för att övertyga mig pga min oro och dels se om det går att se så allt ser bra ut änsålänge, vad tror ni om de? :)
Grattis
Grattis!
Va kul! Grattis :) Jag är gravid i vecka 7 (6+2), jag fick ett missfall i september så jag är också ganska så orolig. Har en 2 åring här hemma, så dagarna går fort så man hinner inte tänka så mycket som tur va haha. Men jag känner inte heller speciellt mycket, med dottern hade jag alla symptom man kunde tänka sig långt innan jag plussa. Spydde konstant och hade extrem växtvärk. Nu har jag precis fått utskriven medicin mot illamående och brösten börjar ömma lite. Men innan har jag verkligen inte känt ett dugg, så tankarna har gått om jag verkligen inbillat mig plusset på stickan haha. Jag ringde bm i måndags, ska dit på första mötet den 14 december. Så ring tycker jag :)
Grattis! :)
Tack alla :) Är väl skönt iof att slippa illamåendet änsålänge iaf ;) men man skulle ju vilja känna sig lite gravidare men det kommer väl förhoppningsvis :) Magen är iaf mer uppsvälld än vanligt då mina ridbyxor redan börjar bli tajta och kännas obekväma mot magen, brösten är oxå lite större än vanligt men nu är dom inte fullt lika ömma som för 2 veckor sen, nu kan man ändå ta på dom utan att hoppa högt haha Molvärken kommer och går och ibland gör de ondare om jag ligger på ett visst sätt elr om jag sitter rakt upp, lättar direkt om man lutar sig lite elr lyfter upp ett ben :P
Stort grattis! Jag kollade UL i vecka 8 för att få se ett tickande hjärta. De gjorde de mer verkligt för mig iallafall