Gravid iFokus

Gravid

Etikettbarnlängtan
Läst 1007 ggr
Michiis
0

blödningar innan mens

Någon här som har små blödningar innan mens/efter ägglossning och blivit gravid eller försöker bli gravid? 
Har själv små blödningar innan mens i princip varenda mens cykel. Började väl strax efter jag sluta med ppiller för ca 4 år sen och sen har det varit så ( hade inte så innan ppiller och med ppiller hade jag bara krångel hela tiden) ..  Börjar bli väldigt frustrerande, då man vill veta vad det är för fel. Har varit till gyn 2 gånger för det här och ah , man får ingen direkt hjälp eller svar mer än det är något med mina hormoner annars ser jag så frisk och fin ut, inga cellförändringar eller nått. Nu har jag fått provera tabletter jag ska äta sista 10 dagarna i menscykeln men första kuren fick jag blödningar iaf och tidigare fick jag några tabletter som heter primolut nor men samma där det funka ej. Försöker bli gravid men jag vet att dessa blödningar har något i att vi aldrig lyckas.. Nån med samma? Som lyckats eller försöker nu? Kanske fått reda på nån orsak? _Berätta… 

_

// Michis

[TanatosNyx]
0

jag har såpass kraftig ägglossning att jag får "mellanblödningar" pga det. Får även blod i buken (tänk invärtes blåmärke). Jag hade jättelätt att bli gravid. Skrönor säger att kraftig ägglossning är = ökad chans att bli gravid.

Michiis
0

Jag får faktiskt också ont vid ägglossning och blödningarna brukar komma några dagar efter ägglossning.. Kanske kan vara samma för mig? I såna fall låter det ju lite hoppfullt ! #1

// Michis