Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 963 ggr
[freeatlast]
0

vart känner ni sparkar?

Jag kände och såg(!! 🙂 ) utanpå magen nyss hur Bebis sparkade flera gånger! Det måste varit Bebis iaf, annars vet jag inte vad det kan ha varit… Men grejen är att det var väldigt långt upp på magen, långt över naveln. Kan det ha haft att göra med att jag sitter upp och magen blir lite hopsjunken eller vad man ska säga? Kan man känna sparkar långt upp ens?

Vart känner ni av sparkar? 🙂

Dexterr
0

Min bebis sparkar en bra bit ner från naveln, så väldigt långt ner.

RoxannaS
0

Beror väl lite på hur långt gången du är. Ju längre gången du är ju högre upp når bebisen. Jag hade ett revben som fick stryk så de sjöng om det. Med en permanent skada från förr så de var inte så roligt :/

Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
oh-la
1

Jag är ju i v 39, och här sparkar det precis överallt. Det kommer kroppsdelar både långt upp under revbenen, ut på sidorna av magen och så trycket ner så mannäsyen tror det ska ploppa ut ett huvud. Ibland studsar det till så hela jag rycker. Nu får hon gärna komma ut så min insida blir lugn i alla fall :P du kommer känna sparkar längre upp du också ;)

Aristarcos
0

Är i v 27 och får sparkar uppåt ovanför naveln redan^^ känner kroppsrörelser åt de flesta hållen men allra mest uppåt

[freeatlast]
0

Det kändes som sagt som att det var långt upp på mig, men antagligen för att jag satt lite hopsjunken :-) Är i vecka 20+3.

hhejlollo
0

Överallt! Har två vildingar.. Båda ligger med huvudet neråt så sparkarna hamnar alltid under brösten och väldigt gärna på revbenen, sen boxas dom nere och kör knäna i magen så man känner/ser alltid ett knä!

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus