Magsmärtor liggandes
Har sedan igår kväll fått enorma magsmärtor i hela magen när jag ligger, speciellt på vänster sida är det värst. Vaknar av smärta när jag lyckats somna till så pratade med 1177 som sa alvedon och se om det går över, men är det någon som vart med om liknande? Är enbart när jag ligger! Går in i vecka 18 imorgon
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
Usch förstår din oro. Hur mår du idag? Det är inget som jag själv har varit med om. Med dottern, som nu är 5, fick jag en gång ett Jättehugg i magen. Självklart precis när jag sa hejdå sambon var på väg ut genom dörren o skulle till jobb. Jag blev livrädd och tårarna bara sprutade. Lyckades lugna ner mig o det var visst inget särskilt, minns inte om jag ringde någon då. Om du fortfarande känner av de hade jag ringt o pratat med någon på MVC eller till kvinnokliniken.
Jag tyckte jag hade ont överallt med tvillingarna, så jag är väl inte den bäste att svara…. Jag hade tidig foglossning så kunde inte ligga på samma sätt nån längre stund. Ont typ överallt jämt…. Och det blev bara värre när magen växte.
Jag kommer bara på att jag fick hemska stickande/huggande känslor i magen när jag vaknade på natten och skulle resa mig upp för att gå på toa, men det var bara gaser. Tror det har med att tarmarna inte bara kommer i kläm på grund av platsbrist i magen men även när jag sov så jag kunde väl inte släppa väder när jag sov, haha xD
Tack för era svar! #3 Hahahah släppa väder behöver jag inte xD Men hade kunnat vara så! Pratade med min BM som trodde det var ligamenten (?) som töjs ut när jag ligger ner eftersom det dras ut fortare när det växer två små vildingar där inne! Blev inlagd igår igen efter att inte ha kunnat behålla eller äta något sedan i fredags kväll och UL gjordes där det konstaterades att barnen mådde bra, så tror som BM sa att det är för det dras ut :D
Sajtvärd på degus.ifokus
Jag har inte kunnat ligga på sidan på evigheter pga smärtor. Dels ligamenten (antagligen) men också för att det drar precis överallt i min hud. Jag får också sammandragningar då.
#5 ligger du på rygg? För jag har märkt att det funkat bäst att ligga på rygg en stund och pendla så mellan alla sidor!
Sajtvärd på degus.ifokus
Nej det har jag inte kunnat sedan v15, och nu skulle jag inte kunna andas en sekund. Längtar tills jag kan ligga precis som jag vill igen :)
Fy så jobbigt för dig! Förstår att du längtar, tänk att kunna sova som man vill igen!😍
Sajtvärd på degus.ifokus
Skönt att det inte var något värre än så :)
#9 ja verkligen! Jag tror att jag blir extra nojig just för det är mina första, jag vet ju inte vad som är normalt och inte!:)
Sajtvärd på degus.ifokus
Nej usch, jag vet hur de är. ;) men bättre ringa en gång för mycket än en gång för lite. 👍