Gravid iFokus

Gravid

Etikettbilder
Läst 3634 ggr
TezzD
0

Kan någon tolka detta?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det syntes bättre för ögat… dök upp efter 5 min utsatt tid. Var kvar ca 5 min till, sedan försvann det… hur ska man tolka detta?
Jag har för övrigt p-spruta sedan 15 månader tillbaka, förra sprutan tog jag den 30 nov, 5 dagar för sent, men gjorde ett test idag för att utesluta graviditet då jag sedan några veckor tillbaka har haft massa symtom helt plötsligt.

Jag hoppas att det bara är Endometrios som spökar, men när man ser detta så vet man inte vad man ska tro. Ska jag ta nytt test om någon dag kanske?Se r du det? Någon mer med erfarenhet från RFSU:s tester?? Brukar dom visa falska svar?

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Niini
0

Ser ingenting.

Perly
0

Ser inte heller något hur skärmen än vrids

Alltid Oavsett

TezzD
0

Jag hoppas att mina ögon spelade mig ett spratt, men man såg konturerna från strecket och jag kan sen det på bilden.. tyvärr så gör sig inte kameran rätt dock… hoppas att du har rätt och att där inte är något…. skulle det vara det, så är det ju helt klart ett mirakel.

HjärtaRosalee

TezzD
0

Från mobilen så syns det pytte pytte lite 🤔

HjärtaRosalee

TezzD
0

Om man kollar från nedre kanten så är det lättare att se än om man kollar mitt på upptäckte jag nu,,, spökstreck som sagt :-P

HjärtaRosalee

emmaaaa
0

Jag kan se ett väldigt svagt sträck, om man kollar nedifrån och upp :)

TezzD
0

Tack. Då är jag inte ensam! #6 Frågan är om man ska ge sig på ett nytt test om några dagar eller om man kan försäkra sig om att det är negativt?

HjärtaRosalee

[Synnerlig]
0

Jag ser ingenting. Men testa att ta ett nytt om några dagar :)

TezzD
1

Ja. Jag får göra det. Har sån mensvärk så jag blir tokig. O vad jag vet så ska man inte helt plötsligt få det när man varit smärtfri på spruta i över ett år. 😕 Håller er uppdaterade. Ingen som vill dela erfarenheter på rfsu s tester? Beställde från testlagret idag. Får se om jag får dom imorgon. .. erfarenheter?

HjärtaRosalee

[TanatosNyx]
0

Det är negativt :)

TezzD
0

Hoppas du har rätt. Tänkte att jag skulle testa mig iaf i 1- 2 veckor till för att helt kunna utesluta graviditet. Nojig som man är… :-P

HjärtaRosalee

lkmf
0

Om det dök upp efter utsatt tid är det troligen ett spökstrek

Livet är som en chockladask men vet aldrig vad man får/ Forest Gump