Gravid på maskerad
Hej!
Vi har blivit bjudna på maskerad och jag tänkte att man kunde göra något kul med sin gravidmage i outfiten. Har ni några idéer? :)
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Haha, vilka idéer! Jag gillar den från Monsters INC - det kanske kunde vara något :)
Fler idéer?
#2 Ja jag vet, den är jättekul!😂
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Ingen konkret idé men tänker på humlor, nyckelpigor och sånt, som har stora magar… hehe…
eller så kanske du kunde ha en slags kartong runt magen som du målat till en ugn… och så kan du ha en lucka som du kan plocka fram bullar ur (bulle i ugnen)…
/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus
Jag hittade en bild på en som varit Nasse från Nalle Puh, det var ju ganska gulligt. Då behöver man bara hitta en rosarandig tröja eller klänning, resten kan man ju pyssla ihop själv.
Fler idéer? :) Vore kul att komma iklädd något som får alla att skratta och riktigt tänka "Vilken kul grej!"
Ritade pappers-bullar kan vara tillräckligt kul. Riktigt bullar kanske blir opraktiskt plus att alla nog inte vill ha bullar. :D
Haha, nej - det känns ju lite opraktiskt :P
Funderar på snögubbe (klä min i vitt och klippa ut stora svarta knappar att fästa på magen och så med svart hatt och halsduk naturligtvis) :) Eller så hittade jag en svart T-shirt med skelettdelar, mitt på magen var en liten skelettbebis också - den såg lite rolig ut, man kan ju sminka sig lite läskigt till det liksom!
Jultomten? xD
Snögubbe låter roligt tycker jag :)
Jultomte vore också kul :) Får ta mig en funderare nu :P
Eller "lastbilschaffis" med gravidmagen som ölmage, tittade på några sådan bilder igår tyckte det var rätt kul 😃 Men snögubben är också bra!

Jag var gravid som hade blivit ihjälsparkad av bebisen inifrån (Halloweenfest med "slampigt " som tema förra året) :P
golf.ifokus.se

Bilden också…
golf.ifokus.se

Oj, snyggt sminkat! Jag hittade en skelettöja där även bebisens skelett syns, den var lite roligt - det lutar nog åt den eller åt snögubbe. Jag ska fortsätta spåna idag men imorgon måste jag nog beställa :)
Tänkte att jag pimpar den med en rosa rosett på bebisskelettet :) Och så sminkar jag mig lite läskigt :)
#14 Ouch, min första tanke var att du hade blivit misshandlad av din man typ… oO Båda alternativen är förstås lika skrämmande!