MÅSTE FÅ SKRIVA AV MIG
Igår plussade vi. Testet visar 2-3 veckor, men eftersom det inte var morgonurin så kan det visa fel på veckorna. Räknat från min senaste mens så är jag i vecka 6+5. Jag och min sambo är så otroligt lyckliga. Men vi tycker att det är för tidigt för att dela med oss av denna fina nyhet, vi gjorde det sist i vecka 8 och fick missfall några dagar efter. Nu håller vi tummarna på att allt går som det ska den här gången så att vi äntligen blir föräldrar nästa sommar :) Fick lov att skriva av mig här inne för jag vet hur snälla och underbara ni är här! Kram på er
Supergrattis till er båda 👍😀
Grattis! 🙂
Stort grattis!! 🥳🎈
Grattis!!! 🌺
"Be sure you put your feet in the right place, then stand firm." Abraham Lincoln
Grattis!
Provet visar antal veckor sedan befruktningen, inte graviditetslängden. :) Jag tror om jag minns rätt i min amningsförvirrade snurrhjärna att testet indikerar att du är runt graviditetsvecka 5. Hormonmängden varierar dock i början och det är små marginaler innan det byter vecka, så det är bara att vänta och se. :)
Tack så jättemycket allihopa!! Vad glad jag blir!! TanatosNyx: ah okej! :) Jag blir helt förvirrad av det där haha :) Men vart är jag då om min senaste mens första dag var den 31 augusti?
Enligt den här är du gravid i vecka 7🙂
åh, tack så mycket för svaret GråHäxa! :D
Grattis 😃
#7 Jag menar kort och gott att du kan strunta i veckoindikatorn, dom stämmer sällan 😃
Gratulerar :-)
Grattis ! :)