Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 1257 ggr
MouIIyo
0

Saknar att vara gravid

Nu är det lite över tre veckor sedan min son bestämde sig för att komma ut. Jag är så lycklig att ha honom och att förlossningen gick så smidigt! Men ibland saknar jag att ha honom i min mage. Den tiden när han var min lilla hemlighet. Känner ni igen er? Även om graviditeten var jobbig så glömmer man allt så fort. Har ni något specifikt som ni saknar?

Theres
0

Jag saknar magen. Att alltid ha henne där. Spänningen att inte veta när hon kommer, hur förlossningen kommer kännas eller ens om det var en han eller hon där inne.

golf.ifokus.se

Intehärutandär
0

Jag saknar min dotter varje sekund av mitt liv o önskar all värk tillbaka för att få känna hennes knölande i magen. Annars saknar jag inte mina graviditeter alls. Är inte gjord för att vara gravid.

ChristineL
0

Oh, vad jag saknar min första graviditet extra mycket! Jag mådde så bra, full av förväntan, ekonomin flöt på, förlossningen var fantastisk och allt sparkande bara mysigt!

[WickedAlly]
0

Jag känner absolut igen mig, jag älskar att vara gravid. Nu har jag turen att få uppleva två täta graviditeter men jag hann sakna den första däremellan ändå. Hade det så himla lätt första graviditeten, knappt en krämpa. 

Denna graviditet har däremot vart ett helvete stundvis men jag vet att jag kommer sakna det kort efter förlossningen ändå. För mig är det något alldeles särskilt med att vara gravid.

Sarah
0

Kommer aldrig sakna att vara gravid! Trots en hyfsat lätt graviditet så har jag ogillat nästan varje minut. Det är bara ngt jag måste genomlida nu när jag vill ha barn :) Mitt psyke är inte gjort för en gravid kropp.

[TanatosNyx]
1

Hmmmmmm… tror jag hoppar över den här tråden och låtsas att jag inte ens sett den. Måste ju vakta tungan liksom. 🤐

[WickedAlly]
0

#6 Tror inte riktigt att någon hade klandrat dig för vad du än skrev om detta ;)

Sarah
0

#6 Saknar du inte att vara gravid?? 😎😂 du som hade en så trevlig tid 🤪

[TanatosNyx]
0

😡😡😡

Velinga1984
0

Saknar inte någon av mina graviditeter, de var bara fyllda med oro, ångest, smärta och ständiga sjukhusbesök. Saknar däremot första tiden med den nyfödde bebisen, att ha bebisen i famnen och försöka se hur framtiden ska se ut ihop med ännu en familjemedlem :)

Tusen
0

Saknar inte att vara gravid. Är så glad över mina barn och även om jag mådde toppen under hela min graviditet, alla tre gångerna, så älskar jag den dagen de föddes och jag slapp vänta mer på mina älskade barn. Magen var mest i vägen tycker jag.