Nu ska de hända! Kanske?
Var hos gyn. Idag och diskuterade om att vi inte lyckats få barn ennu trots 1år och 4mån av försök. Vi fick Terolut piller 3mån -> Hoppas att det hjälper!
Vad är det för piller? Har inte hört talas om trots att jag trodde jag fick allt när vi gjorde utredning :P Håller tummarna!
/Christine
Ngo gulkropps hormoner. Heter det väll? :P Ska läsa på ennu :) Det kan hända att dom har annat namn i Sverige. (Bor själv i finland)
#2 - Aha, ja men då fick jag säkert nåt liknande bara att det heter olika :)
/Christine
Ska det underlättar befruktning eller.är det förberedande inför provrörsbefruktning?
#4 enl. vad jag läst/studerat så ska det hjälpa ägget att fasta och göra mens cykeln mera regelbunden. Vissa får + efter första kuren och åt andra tar der längre. Men jag hoppas hoppas att det tar sig nu!!
Åh, tack för ditt svar. Lycka till :-)
Det stämmer att det hjälper ägget att fästa och gör livmoderns miljö mer gynnsam för en graviditet. Baksidan är dock att även missfall riskerar att bli kvar som MA, därför är det viktigt att graviditeten följs upp av läkare som gör ultraljud då och då.🙂
#7 Oi! Tack för informationen! :) Ska va extra noggran när och om plusset kommer! :)