Gravid iFokus

Gravid

Etiketterinhandlapreparera
Läst 1983 ggr
[TanatosNyx]
0

Dinglisar mm till vagnen

En liten och ack så onödig fundering, men såna här dinglisar och annat krams man hänger upp i barnvagnssufletten, åt vilket håll fäster ni dem? Vända mot bebis (som ju ska kika på dem) eller utåt, så det ser snyggare ut? 🤪

Har ni några smarta lösningar på hur man fäster i suflett som har solskärm ivägen? nål/tråd? Vill inte gärna sätta en säkerhetsnål i vagnen, tänk om den lossnar :s

ChristineL
0

Inåt, men dom har haft en tendens att snurra åt lite alla möjliga håll ;) Sen behöver du inte alls göra hål i suffletten, du väster ju med plastgrejen bara :)

[TanatosNyx]
0

Solskärmen är i vägen. Kan ordna bild senare :/

Theres
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vända mot henne :)

golf.ifokus.se

Theres
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så hon kan kolla på dem :)

golf.ifokus.se

Intehärutandär
4

Dinglis. :-) *känner sig urgammal som säger barnvagnsmobil* Den jag har sedan sonen klämmer man bara fast i suffletten. Då jag var liten satt man dem i knapparna till barnvagnsskyddet.

[Thiah]
0

Den enda vi hade hade plastklämma som man klämde dit. Annars har jag använt säkerhetsnål men fäst den på utsidan. Så om den lossnade skulle den ramla utanför vagnen.

[TanatosNyx]
0

Såhär ser det ut med solskärmarna ute (lär använda dom under sommaren iallafall). Så det går inte bara att klämma dit som man gör annars. 😐

ChristineL
0

Jag hade fästen för dinglisar på sidan så dom satt där, går ju lika bra att gör så :)

[TanatosNyx]
1

Finns inga fästen, har letat. Skulle i och för sig kunna sy dit några, kan knappast vara svårt ☝️ så långt tänkte jag inte, var helt inne på att sy fast själva dinglisarna 😂 ack denna sömnbrist! 🤪

ChristineL
0

Eller så sätter du dom direkt i suffletten utan fästen, det går ju ändå :) Och utan att behöva sy i vagnen.

[TanatosNyx]
0

Hur då menar du? 🤪🤦‍♂️

ChristineL
0

Ska se om jag kan leta fram nån och fota ;)

ChristineL
0

Här är en som har satt på babyskyddet, men du fäster ju plastgrejen i suffletten på vagnen istället ;)

http://scontent-b.cdninstagram.com/hphotos-xfa1/t51.2885-15/10903298_356951284486923_5841242_n.jpg

[TanatosNyx]
0

Här trillar den bara loss…

och set sail for fail 🤪

ChristineL
0

Men om du sätter den på sidan? ;) Där solskyddet slutar..

[TanatosNyx]
1

Ja det är typ det jag får göra, om jag inte ska sy en liten ögla att fästa på insidan sufletten (vilket jag nog hellre gör, blir snyggare 😉)

ChristineL
0

👍

Vi hade en på varje sida så hon kunde titta åt båda hållen. Men märkligt för vi har dinglisarna framme men själva fästen har vi tagit bort :P Dom är på vift nånstans…

[Thiah]
0

Jag har alltid haft den på sidan. Tyckt att det är störigt att ha nått mitt framför Joels ansikte. Å den där dinglisen är Joels absoluta favorit

Theres
0

Som ni ser på mina bilder så sitter barnvagnsmobilen i fästena på sidan, fjärilen hänger i den och den andra sitter på solskyddet. Fast har nog lite grövre kant på sömmen där för den trillar inte :)

golf.ifokus.se