Äl eller inte äl??!
Jag blir galen på att inte veta när jag har ÄL..
Tagit ÄL tester över en vecka nu, förutom igår. Och idag kom ett svagt streck, aldrig kommit något streck innan.
Så nu undrar jag såklart om min ÄL är på gång?
Kan det vart så att jag hade ÄL igår för jag har känt mig febrig idag (tempen stiger ju efter äl). Och igår kände jag på tappen och den var hal och "öppen"..
Ska jag ha sex idag ifall att? även fast vi hade det igår..
Och tänk om det är så att den är på gång då kanske jag har sex idag och så är det ÄL imorgon och då är ju spermierna trötta imorgon .. ?
Haha åååh så många tankar och frågor så jag blir galen!!
Kan tillägga att mitt kontroll streck aldrig vart super starkt heller…
ursäkta mig men vad är "äl"?
Kan tillägga att jag har som en dunkade känsla i äggstockarna till o från , mest på vänster sida.
ägglossning
oj förlåt, hade inte hört den förkortningen
##1 Ägglossning tippar jag på.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Ligg på, spermierna blir inte trötta =) Det bildas ju nya pigga hela tiden.
#6 Det är många som säger att det bästa är att ligga varannan dag :) men aa ska faan ligga i ! haha ;) ändå sjukt drygt att läsa att svaga streck ofta inte är något..
Ägglossning !! :D mys på nu ;-)
I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truth
#8 Känns fan som det =) ! Myst både igår och idag :) haha!
ÄL på väg skulle jag säga. Och spermierna överlever ju faktiskt normalt 2-3 dagar i din kropp. Det vi hörde, anledningen till att man skulle ha sex varannan dag är att mannen inte hinner återbilda tillräckligt mycket bra spermier på en dag, så har man sex varje dag blir det en svagare sats.
/Christine
hur har testet gjorts? Jag tycker även kontrollstrecket är svagt? vid ÄL ska bägge strecken vara (lika) starka. Jag säger som Christine att det nog är på g.
Kissar du på stickan så rekommenderar jag att kissa i mugg och doppa nästa gång. 👍 är viktigt att testet får ta upp ordentligt med urin. Undvik att testet ligger på en absorberande yta medan det verkar.
Jag doppar i mugg och lägger på plan yta.. Kontroll strecken har alltid varit svaga av någon konstig anledning. Den är nog inte på G för dagets test var ännu svagare så tippar på att den var i förrgår.. (enda dagen jag inte tog något test).