Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 1048 ggr
exitingsvillemo
0

Mjölkproduktion

Har känt av spänningar i brösten i ett par dagar, alltså inte ömma som dom normalt är i början, utan mer samma känsla som när mjölken rinner till, när bebis gråter eller alldeles i början av en mjölkstockning…

Satt i iaf och masserade mina onda tuttar och döm av min förvåning när jag plötsligt börjar läcka mjölk…

Jag menar, visst, jag brukar få mjölk relativt tidigt i graviditeten och är som en mjölkko när pyret kommer. Men herre jisses jag är bara i vecka 7 än!!

Ngn mer som har haft läckage så tidigt?

I want to belive
0

Vänta lite…. bara så jag hajar det rätt !.. Du har fler barn än ett ?

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

[TanatosNyx]
0

jag läcker mjölk även mjölk som icke-gravid 😉 (riktig fet vit-gul grädde, inte vattenblask a la häxmjölk). Är i v10 nu och känner igen mig. Bebisskrik är tortyr för tuttarna🤪 (väntar första barnet)

Theres
0

Kom lite när jag var i Spanien, typ en droppe, var då i V27+4. Sen har det liksom kommit ibland så man ser att det blir lite fuktigt om man klämmer ganska hårt (var tvungen att göra det för att testa ^^). Men har inte mer än så. V29+6 idag.

golf.ifokus.se

jackiejohn
0

Mina bröst läcker som såll är i vecka 28 nu, de började läcka lite lätt i vecka 17-18 om jag minns rätt! :)

I want to belive
0

Jag tänkte mest på att hon sa att hon BRUKAR få mjölk tidigt i graviditeten? Har TS då varit … gravid massa gånger på raken ? Därför frågade jag om hon har fler barn

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

[TanatosNyx]
0

Ts har barn sen innan ja :) om jag inte är helt ute och yrar.

CelsiusT
0

Jag började läcka nån gång runt 16-17-18. Kom då i början sån där genomskilnligt, halvgult. Sen längre fram så läckte jag mer o mer och sen kom det riktig mjölk, gulvit tjock mjölk.

Medarbetare på westernridning.ifokus

exitingsvillemo
0

Ja, jag har barn sedan tidigare. 

Tre pojkar, varav den yngsta kom 2007.  Varför undrar du #5? =)

I want to belive
1

för att jag inte fick ihop själva inlägget annars ! :)

Tina-A
0

Det är nog ovanligt tidigt!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]