Gravid iFokus

Gravid

Etiketthälsa
Läst 1535 ggr
hhejlollo
0

Kan jag vara gravid?

Hej! Det är så att jag mått extremt dåligt en vecka tillbaka och därför tänkte jag fråga er om tips! Senaste veckan har jag mått konstant illa och nästan kräkts flera gånger, jag är betydligt tröttare än vanligt och somnar nästan mitt på dagen, om jag trycker lite lätt på venusberget gör det ont och jag känner mig svullen. Min mens kom som den skulle men varade bara i 2 1/2 dag och jag blödde knappt, brukar normalt ha i ca 5 dagar! Sen har jag fått vita flytningar.. Kan jag vara gravid? Eller är det något annat?

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

hhejlollo
0

Kan även tillägga att senaste dagarna har mitt humör gått upp och ner och helt plötsligt kan jag bara börja gråta.. Detta är inte alls likt mig på något sätt!

Sajtvärd på degus.ifokus

[TanatosNyx]
4

Dags att kissa på en pinne om du haft oskyddat sex 🙂

hhejlollo
0

Jo jag har ju haft oskyddat, tror du jag kan vara gravid?:)

Sajtvärd på degus.ifokus

[TanatosNyx]
0

absolut. Är det önskat? 🙂

Det kan ju även vara kroppen som luras, men det hoppas vi inte om det är önskat. 😃

RoxannaS
0

Låter som att du kan vara gravid ja =) så köp gravtest 🙂

Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
hhejlollo
0

#4 Det är önskat! Dock verkar jag ha svårt att bli gravid och det känns som att om jag hoppas så visar det negativt men jag har aldrig mått så här! #5 köpte precis ett! Vilken tid på dygnet är säkrast att testa?:)

Sajtvärd på degus.ifokus

ChristineL
0

#6 - Alltid bäst att testa med första morgonurinen!

I want to belive
0

Det kan ta normalt sätt upp till 2 år för vissa , det är ju bara en viss chans att träffa rätt med ägglossningen. Testa på morgonen ! :-)

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

RoxannaS
1

Morgonurinen absolut 🙂

(försökte själv bli gravid i över 3 år innan jag lyckades, så de kan ta tid utan att något är fel)

Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
[Nikodemus]
0

De tog 6 månader för mig att bli gravid . Hm undra om de blir samma för mig nästa omgång ?

PogoPedagog
0

#10 Det skulle ju vara intressant att veta! Hur snabbt det tagit sig för dem med flera barn. Själv tog mitt första tre aktiva månaders försökande medans andra kom till pga ett feltajmat samlag ganska långt från ägglossningen.