Gravid iFokus

Gravid

Etikettoff-topic
Läst 1703 ggr
mollyt
0

"Gravid vecka för vecka"

Är det fler än jag som har följt serien "Gravid vecka för vecka" på youtube? Jag tycker att det är så himla roligt att få följa andra kvinnors graviditeter - höra deras tankar och inse hur olika graviditeter kan vara! :)

Rekommenderas för er som inte sett det ännu!

[WickedAlly]
1

Jag har följt sedan de började tror jag, tycker också att det är roligt att få följa dem :) 

Favoriterna har varit Vanja och Clara, nästan så man blir ledsen när de fött, bara för att det inte kommer fler avsnitt då, haha.

mollyt
0

haha ja så har jag också känt #1 - men jag fortsatte med att kolla Vanjas blogg på GlamMom ibland för att se vad som händer! :)

[WickedAlly]
1

Den följer jag också nu, hoppas att de kommer igång ordentligt med sin egna youtube-kanal :)

CelsiusT
0

Försökte söka runt lite på youtube men fattade inte upplägget? Är det en serie för varje kvinna? Hur tidigt får man börja följa dom och hur ofta finns det filmer? Eller, alltså, är det typ säsong 1 episode 1 osv eller har varje kvinna sin egen serie? Sen samma bråding hittade jag bara två filmer på, det är ju inte så mycket att följa =S

Medarbetare på westernridning.ifokus

[WickedAlly]
1

Det kommer ett avsnitt för varje tjej varje vecka. Just nu är det sanna (rätt ny, därav bara två avsnitt) och Julia man får följa. Agnes fick sin son i helgen, så det kommer nog något avsnitt till där man får se den lille. Dessie vet jag inte, kommer bara rätt mycket orelevant från henne tycker jag. Hur tidigt man får börja följa dem varierar, vissa rätt tidigt och andra (som Clara herngren) sände första avsnittet sent i graviditeten. Anar att de kommer någon ny snart, de brukar vara tre åt gången.

CelsiusT
0

#5 Hmm, okej. Det var svårt att hitta avsnitten i rad om man säger så. Som Vanja hittade jag inte riktigt var det började. Skulle vilja haft färdiga spellistor med alla filmerna för varje tjej.

Sen kände jag att det var många storstadstjejer, så hade väldigt svårt att identifiera mig med dessa tjejer och störde mig en del på vissas attityd.

Medarbetare på westernridning.ifokus

mollyt
0

#6 det finns spellistor för varje tjej för sig om man vill se det så! Jag följde mer efter "se alla avsnitt" och "nyast först" så började jag längst ner och såg alla i den ordningen de kom. Då blandades mellan tjejerna och deras graviditeter men jag tyckte att det var roligt att se det så.

Nu är den första säsongen slut och det har kommit två(?) nya tjejer (Sanna och Julia) vad jag har sett. Vanja bloggar fortfarande om sin graviditet och Agnes ska väl precis ha fött barn om jag förstått det rätt.