Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 1114 ggr
oja94
0

mens, eller?

Hej! I onadags fick jag min mens + extrem mensvärk. Igår var det som att mensen nästan var slut så jag tog bort bindan. Inatt när jag var på toaletten så var det rött i toaletten och små blodklumpar i toaletten. Hade ingen binda i närheten så kunde inte sätta dig någon då. Nu när jag var på toaletten igen så visade det sig inget i trosorna men när jag skulle torka sen fick jag se att det syndes blod i toaletten. Vad är det för något? Kanske är vanligt men jag har aldrig förut haft så att mensen typ är över och sen blir det somatt den kommer ttillbaka?

RoxannaS
0

Frågar du mig låter det som missfall. 

Men de kan även vara så att mensen egentligen är över, men att de blivit kvar blod som inte kommit ut, och så kommer de med ut med t.ex flytningar eller så.

Annars vet jag inte. Men jag tror inte det är något farligt i alla fall. 🙂

Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
ChristineL
0

Det skulle väl kunna vara tidigt mf men lika gärna mensen som helt enkelt inte var slut.

millan07
0

Tror det finns nått som kallas kontaktblödning och brukar ske när man går på toa lr har sex. Jag fick några konstiga blödningar för två år sen. Då var det som att de kom mens sen försvan men ändå när jag gick på toa så droppade det men sen inget efter att jag torkat mm. Det hållde på var och varannan dag i ca 1 månad fast inga klumpar och de var inte missfall på mig då jag testade på sticka och fick neg och efter två veckor så var jag inne på gyn och hon trodde typ något som kontaktblödning sen vart jag gravid efter 1 månad och då slutade det. Hoppas du hittsr orsak.

oja94
0

Funderar på att ringa Ungdomsmottagningen imorgon och rådfråga.

oja94
0

#3 blev du gravid efter blödningen eller typ under tider eller innan?