Ont i magen o inga fosterrörelser
Jag e i v 34+2 o den senaste veckan har jag haft ont i magen varje kväll, idag har jag även ont på dagen o jag har inte märkt av min annars livliga bebis idag. Så jag ska snart in o kolla upp det. E så jädra orolig idag o behövde mest skriva av mig, min sambo kan inte följa med för han e i danmark o mina vänner e upptagna o kan inte ordna barnvakt så jag känner mig ensam :/ Så snälla ni håll tummarna att allt e bra med barnet
Håller en tumme, stenhårt!
Åh, jag håller tummarna! Fosterrörelserna har ändrats och minskat för mig (36+1) det senaste men jag känner fortfarande varje dag och har inte haft ont i magen nånting, lite molande ibland bara.
/Christine
man ska aldrig känna minskade fosterrörelser då ska man uppsöka de efter 24 timmar! håller tummarna för dig

Bebis mår bra den verkade bara ha tagit en låång sovmorgon idag, igår var den så livlig därför blev jag extra nervös idag.
#4 - Åh, vad skönt! Vad sades om magontet då?
/Christine

De visste inte varför jag har ont i magen kunde vara växtvärk eller nåt som inte hade med graviditeten att göra alls. Om det blev värre o smärtan höll i sig hela tiden så skulle jag åka in igen.