Gravid iFokus

Gravid

Etikett: allmänt
Läst 3555 ggr
Destany
0

Ont i magen o inga fosterrörelser

Jag e i v 34+2 o den senaste veckan har jag haft ont i magen varje kväll, idag har jag även ont på dagen o jag har inte märkt av min annars livliga bebis idag. Så jag ska snart in o kolla upp det. E så jädra orolig idag o behövde mest skriva av mig, min sambo kan inte följa med för han e i danmark o mina vänner e upptagna o kan inte ordna barnvakt så jag känner mig ensam :/ Så snälla ni håll tummarna att allt e bra med barnet

[AmandaO]
0

Håller en tumme, stenhårt!

ChristineL
0

Åh, jag håller tummarna! Fosterrörelserna har ändrats och minskat för mig (36+1) det senaste men jag känner fortfarande varje dag och har inte haft ont i magen nånting, lite molande ibland bara.

OolssonxD
0

man ska aldrig känna minskade fosterrörelser då ska man uppsöka de efter 24 timmar! håller tummarna för dig

Destany
1

Bebis mår bra den verkade bara ha tagit en låång sovmorgon idag, igår var den så livlig därför blev jag extra nervös idag.

ChristineL
0

#4 - Åh, vad skönt! Vad sades om magontet då?

Destany
0

De visste inte varför jag har ont i magen kunde vara växtvärk eller nåt som inte hade med graviditeten att göra alls. Om det blev värre o smärtan höll i sig hela tiden så skulle jag åka in igen.