höggravid under sommaren + kläder?
Har ett problem. Vill ha korta byxor under sommaren och kommer då vara höggravid bm är 19 augusti och skulle behöva ha ett par byxor i storlek 48 och det har inte hm. Jag kan använda leggings men då måste jag ha tröjor eller tunikor som täcker rumpan. Linnen eller ärmlösa toppar tycker jag inte om då jag har fula överarmar. Har heller inte multum med pengar så behöver något som inte kostar fläsk. Har ni sett något eller har ni tips på vad man ska ha på sig när man är stor som ett hus?
Jag kommer köra på kjol och korta mjukisbyxor hela sommaren. Sen blir det väl att handla några stora, bylsiga tröjor man kan ha på överkroppen.
Det finns en hel del på Bonprix, långa svala klänningar kan ju också vara något kanske?
Sen har vi mamalicious också
/Christine
Jag hittade ett par fladdriga shorts på indiska som jag mer eller mindre bodde i förra sommaren.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Man kan göra mycket fynd på Tradera och loppisar! Mammakläder är ju ofta rätt dyra annars.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Klänningar o leggings eller nåt liknande har jag bott i o kommer nog göra fram till bf 24/6
Kolla cellbes.se också. De har inte gravidkläder men mycket av deras sortiment har resår som funkar kanon under graviditeten. jag själv köpte två par jeans därifrån när jag var gravid och det funka jätte bra.

jag var höggravid förra sommaren (fick den 20 aug) o köpte "capri"byxor eller vad det heter sånna som går under knät, men ville ha lite kortare svala byxor med, så jag klippte av ett par av mina mamma byxor o gjorde egna short..