Tecken, men vågar inte hoppas =(
Åh, vad jag önskar att det blir en bebis snart.
Inget resultat på 1,5 år innan sen fick jag en gbp operation och nu har vi börjat försöka igen.
Förlitar mig inte på ÄL testen, dem bara bråka med mig. Men jag känner när jag har ÄL och vi har räknat på det.
Nästan direkt efter ÄL fick något så otroligt mycket flytningar! Nu har det börjat avta men har fortfarande rätt mycket.
Är hungrig och sugen på nått hela tiden.
humörsvägningar like hell! Tänker hela tiden att det är allt runt omkring nu (har hänt rätt mycket)…Ena minuten sitter jag och gråter och andra är jag fruktansvärt förbannad.
Har haft molande "mensvärk" i en veckas tid nu.
Mår illa nästan så fort jag ätit nått (intalar mig att det är dumpningar från operationen trotts att jag inte har dumpat på den maten innan).
Ska ha min mens på onsdag. Vågar inte hoppas på något för jag vet hur besviken jag blir eftersom vi försökt tidigare så länge.
Var bara tvungen att skriva av mig lite.
Ha en bra kväll!
Vad spännande! Tummen hålls här :D
/Christine
Tack :D
Kan man testa sig direkt på onsdag morgon fast det är dem där billiga testen från tradera?
Kan, kan man ju, är det negativt så vänta ett par dagar och gör ett till :)
/Christine
Jag gör så =)
Gud vad konstigt det känns att läsa detta. Jag befinner mig i samma situation som dig bara det att jag hoppas att jag inte är gravid. Har molande mensvärk, brösten svullna och ömmar, humörsvängnigarn, känslig för lukter och sugen på vissa saker. Försöker intala mig att det är ägglossning men tror fan att jag är gravid. Väntar min mens på fredag, ska göra ett test då! Så jag håller alla tummar och tår att det går som du vill så får du hålla tummarna för mig! Lycka till nu!!
Håller en tumme för att allt går vägen för er denna gång :)
#5 Tack =)
Absolut! Håller tummarna för det resultatet du önskar!
#6 Tack så mycket =) Ska testa mig i morgonbitti, visar det negativt så provar jag om några dagar igen om inte mensen dyker upp.
Dem 3 sista dagarna har jag mått så fruktansvärt illa, ena kvällen stod jag och ulkade (har inte kunnat kräka sen jag gjorde operationen) antingen är det ett tecken eller så e jag magsjuk. Men det återstår att se.
Vill inte hoppas ifall att det är negativt för då blir man bara ännu mer besviken. Men har aldrig haft det såhär under den tiden som vi försökt.
Idag var min mens beräknad och jag testade negativt i morse =( Men om mensen inte dyker upp så testar jag om en vecka igen.
#8: Håller tummarna!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]