Gravid iFokus

Gravid

Etikett: allmänt
Läst 8383 ggr
Ketang
2

Vi som ska ha barn 2013 #4

Nytt år, ny tråd! Det börjar närma sig!!

Niini
0

Lägger ett litet avtryck!

Väntar fortfarande på några livstecken där inifrån..

ChristineL
0

Angående din sista kommentar Ketang, tycker du ska ligga på lite att du är orolig osv. Som sagt, det har inte varit så allvarligt hittils men det kanske bara är en tidsfråga Obestämd

Ketang
0

#2 Ja jag är ju ingen läkare, men förstår ju att en graviditet både sliter på kroppen och mycket händer iom alla hormoner. Jag har hört att det händer att folk som aldrig haft proppar får det just under en graviditet och jag som haft detta innan jag blev gravid borde ju vara mer utsatt då? Känns lite som det i alla fall :-(

Greeen
1

Sätter ett avtryck här jag med, var verkligen dags för en ny fräsch tråd :) Jag är i v.13 nu, tiden rullar på!

evelina1991
0

Dags för ultraljud idag och jag är på hel spän! + besöka mitt älskade kusin barn som haft ep-anfall hela dagen igår och inatt :( Han är 2år och bara kom helt plötsligt :( älskade barn!

SyntHare
1

#3 Ketang: Håller med ChristineL att du nog får tjata lite, en del läkare gör inte mer än de måste så att säga. Tycker inte heller att det låter hälsosamt, men har själv aldrig varit med om liknande Obestämd

Det låter i alla fall bra att du ska prata med barnmorskan, hon om någon borde ju veta om det är vanligt i samband med graviditet och om det borde kollas upp!

#5 Åh vad spännande, lycka till!! Usch, stackars barn, hoppas att han mår bättre nu Kyss

OolssonxD
0

mindre än 2v kvar till RUL för mig =)

Greeen
0

#5 Lycka till :) Berätta sen hur det gick.

Hannashusdjur
1

vad var det för app du hade?

Imorgon går vi in i v 22, tider går otroligt fort!

Zvintos
3

Idag ringde jag och bokade tid för hälsosamtal. Redan på fredag ska vi dit. Glad De har dessutom bytt lokaler och finns numera bara ett par minuters gångväg från lägenheten.

noir
1