Gravid iFokus

Gravid

Etikett: allmänt
Läst 3757 ggr
Araminta
0

gravid eller allmänt tjock? :D

Hejsan! Jag tänkte höra med er som är lite mer erfaren än vad jag är. Jo det är såhär att jag haft en hormonspiralmen har tagit ut den, men jag vet inte om barnmorskan gjorde rätt för det känns fortfarande som om en av trådarna är kvar… :/ Hur nu de ska ha gått till.

men för att komma till saken så har jag haft väldigt ömma bröst sen nån månad tillbaka + att dom har blivit mycket större så jag kan knappt ha nån bh längre… :/

Mått väldigt illa i ett par dagar nu och tappat matlusten, men känner ändå sug efter något, kan inte skilja på om jag är hungrig eller bara har ont i magen, men de känns så högt upp, så de känns så underligt… :/

Idag märkte jag att jag börjat svanka fruktansvärt mycket och har fått en väldans putmage. Men mer ner mot bäcknet. kännt lite på den och de känns att de inte direkt är fett utan de är ganska hårt. :S

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra… Vad tror ni/tycker ni. har tagit en bild på magen som jag kan lägga ut om någon inte riktigt förstår vad jag menar med att putmagen ligger vid bäckenet. För jag har inte blivit bredare på bredden utan bara rakt framåt.

Säg till så lägger jag in en bild. :) tacksam för snabba svar! Kramar på er alla!

<3 Kärlek är som en cirkel, den tar aldrig slut… <3

V3ritas
1

Det är nog svårt att gå efter en bild, men har du tagit något test nyligen? Du skulle ju kunna prata med en barnmorska och kanske göra någon undersökning om du misstänker att något från spiralen är kvar.

Medarbetare på Fjäderfä iFokus :)

Araminta
0

ja jag tänkte ner imorgon en sväng, tänkte göra test då också… :/ börjat springa ofantligt mycket på toaletten också.. :S

<3 Kärlek är som en cirkel, den tar aldrig slut… <3

Sarah E
5

Skulle rekommendera graviditetstest. Det kan du göra hos barnmorskan gratis :)