Gravid iFokus

Gravid

Etikett: hälsa
Läst 1315 ggr
jackiejohn
0

Inte mig själv riktigt

Hejsan! Som rubriken lyder, jag är inte riktigt mig själv men kan inte sätta fingret på varför.. Jag är undersköterska och jobbar som vikarie på två äldreboende och har precis gått på sommarviket nu, jag har tidigare aldrig haft ont av sår, katetersättning, toalettbesök m.m. Men nu de senaste dagarna så har jag fått en svag illamående känsla vid såna här saker. Idag när jag assisterade sjuksköterskan vid en katetersättning blev jag alldeles kallsvettig och yr.. Inte normalt för MIG :( Något annat som också är lite halvknepigt är att jag äter som en häst men är ändå hungrig och så är jag nåt så vannsinigt trött.. Jag har lite små besvär med att mina blodvärden dippar men va precis och kolla dom här om dagen och dom ligger jättebra. Har precis haft ägglossning men känns alldeles förtidigt för att de skulle kunna vara ev. gravsymtom :s Så tacksam för lite tips/råd på vad det skulle kunna vara från er andra vore mer än välkommet! :) Jag är inte stressad så stress är uteslutet.

Bellebus
0

Problem med sköldkörteln?

Bellebus
0

Problem med sköldkörteln?

jackiejohn
0

Nej..

PogoPedagog
0

Själv blir jag helt upp och ned runt ägglossning av hormonerna. Kan det vara något sådant?

jackiejohn
0

Jo de kan de säkert vara, aldrig varit med om det förut bara.. Haha