nidblödning, mens eller missfall
Igår vid tre tiden var jag på toa var helt normalt urin sen åkte vi ut och åkte pulka och jag landade galet typ varje gång. Slog i ryggen mest.
Sen när jag kom hem hade jag en ljusljusbrun flytning i bindan och typ 3 droppar ljusljus rosa prickar vi får det till att det var en nidblödning men nu idag när jag vaknade så kom det blod när jag kissade och en blod klump i bindan och ljusljus rosa när jag torkade mig,
Vad tror ni det kan vara? Har ju inte fått + men är 60 % säker på att det är en graviditet. Det tror min mamma med.
Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!
Kan tillägga att jag och killen hade sex i torsdag =/
Har du ont? I livmodertrakten alltså?
Vet inte känns llite som mensvärk men mår illa också och det brukar jag aldrig göra vid mens :S
pratade med mamma och hon sa att jag ska lägga mig och ta det lugnt och ligga varmt så ligger under täcke på soffan nu och tar det lugnt. Får hoppas det inte blir något nu. får jag missfall nu så är det exakt ett år sen typ, fick missfall 12 mars 2011
Hoppas att det går bra för dig! Gör du som mamma säger och ta det lugnt. Ingen pulkaåkning ;)
Fått en större blödning idag under dagen men nu börjar den minska
blöder ännu nån som vet vad det kan vara? vi är rädda att det är missfall på g
senast jag hade mens var den 20 december, sen den 30 januari till 2 februari hade jag en liten blödning så vore konstigt om det är mens :S
Vad ledsamt för er :( Det låter som missfall iom att du blöder så pass mkt. Kram
Trist
undrade en sak som stod ovan typ, kan man få ont av sex om man är gravid?
Johanna Gudinge

#10 Ja, det kan man. Jag får det alltid och det är normalt för min del i alla fall säger barnmorskan. Men man ska ALLTID berätta det för sin barnmorska om man får det. Det kan ju finnas olika anledningar till det.
Ts, det låter lite som missfall eller skum mens-cykel tyvärr. Har du ont?
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Låter som missfall tyvärr :/
#11, känns den smärtan på ngt speciellt sätt…?
Johanna Gudinge
Jag blöder inte lika mycket idag och har bara haft en fruktansvärd mensvärk inget mer liksom. har mått illa från och till idag vet inte vd det kan bero på. . .