Gravid iFokus

Gravid

Etikett: allmänt
Läst 2180 ggr
Wisby9211
0

kan det blivit något? DEL 2

Hejsan

Tog ett gravtest nyss och det visade negativt så jag är inte gravid :( tänkte bara säga det

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

[ElisiaJohansson]
0

Kämpa på <3

Wisby9211
0

Pratade med mamma och hon tycker jag ska vänta 1-2 veckor innan jag gör ett test till. då magen har växt 4 cm så tror hon att det kan vara något i allafall

[c.c.k]
0

Hur vet du att magen växt 4cm ? Har ni mätt ? :) hehe.. Jag håller alla tummar och tår för dig! Men jag tror verkligen du behöver ta en liten paus som någon annan sa. För din egen skull och din hälsas skull, du stressar och grubblar ihjäl dig! En vacker dag händer det! Men glöm inte att andas emellanåt ;) Kramar och massa massa lycka till!

Wisby9211
0

Jo vi har mätt.

Min kompis fick ett + igår och dom har bara förökt i 1 månad. dör snart

Wisby9211
0

Nu har jag fått svar varför jag varit så trött och haft ont i kroppen, är jätte förskyld och har feber! så nått barn var det inte!

Vi tänker lägga ner allting nu!

[c.c.k]
0

Det kanske är bra att ni gör det! Då kanske det blir något för att ni inte försöker så mycket! Du behöver nog tänka på annat ett tag! Få lite vila från allt nu! Det kommer när det kommer :)

Trollhassel
0

#5 Har mensen kommit? Stackare som tappat hoppet! Tänk på något annat ett tag och ha sex för att ni vill det.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Wisby9211
0

Nej mensen har inte kommit.

Wisby9211
0

Mensen har fortfarande inte kommit =/

[c.c.k]
0

*hoppas hoppas hoppas!!!!!!!*

Wisby9211
0

Kan känna av "mensvärk" i typ 2 sekunder ibland men det slutar väldigt fort.