Gravid iFokus

Gravid

Etikett: off-topic
Läst 4103 ggr
Sofia92
5

Illamående och blod från snoppen.

Hej, jag hoppas på att ha kommit rätt för att få svar på min fråga.

Jag har två tvillingpojkar, en av dem har downsyndrom.
Men den friska killen, Pontus, han har nu blivit extremt illamående och jag har sett blod från hans snopp. Han kräks och har väldigt mycket diarée. Såklart blir jag orolig och just nu har jag ingen som helst tillgång till sjukhus då jag bor just nu 19 mil från närmsta sjukhus. Bor fortfarande hos min mormor.

Har det hänt samma för eran pojke?

JohannaEkroth
0

Ring 1177, sjukvårdsrådgivningen.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Nilam
0

Hur har det gått med pojken? :(

Sofia92
0

Jag har inte varit inne på länge. Har varti extremt deprimerad över vad som hänt.

Vi ringde sjukhuset en vecka efter vi märkt detta, men dom visste inte vad det var. Vi for in dagen efter för att han blivit dåligare och det visade sig tydligen vara levern och något annat jätte konstigt. Vi fick också reda på att han hade fel på hjärtat (Detta är två inavelspojkar, vill helst inte prata om det nu). Vi bodde hos min kusin under natten och han levde på utskrivna medeciner. For in dagen efter igen för att han blivit ännu dåligare. Han hade fått låg puls, migrän och han hade fruktansvärt ont i magen och i ryggen. Igentligen skulle vi åka dit en vecka efter för hjärtoperation.

Dom gjorde en akutoperation på honom, men, han överlevde inte. Varför han blödde från snoppen vet jag fortfarande inte.

OolssonxD
0

usch vad hemskt.. :(

Sussi89
0

Åh nej det är sånt som inte får händaGråter Styrkekramar till dig och din familj.

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind