Hjärtat brustet
Andra barnet som vi förlorat, igårkväll så vart det vanlig förlossning på lill killen… Så det är mycket tungt just nu.. vill bara säga till er som fått barn.. Ni är lyckligt lottade och ta väl hand om erat barn/ barnen som ni har.
Lyckönskningar till allihopa här iallafall…
Hur gammal blev han?
Ledsen för er skull 
Glömde fråga i andra tråden; arbetar du? Min mamma höll nämligen på att förlora mig i 6:e månaden för att hon arbetade för hårt med kroppen. Hon var sjukskriven rätt tidigt med alla sina barn.
Alla är ju olika, hade en arbetskamrat som arbetade ända in i samma månad hon skulle föda, man kunde knappt tro att hon var gravid om det inte vore för den stora magen.
Man får helt enkelt lyssna på sin kropp. Själv har min graviditet tagit hårt på kroppen, dock var jag arbetslös när jag blev gravid, sedan blev jag väldigt sjuk. Nu när det börjar gå över tänker jag kanske försöka med lite extrajobb, om någon vill anställa mig.
usch vad tråkigt :(
vet läkarna inte alls varför ni förlorat era barn?
hoppas verkligen att ni får behålla en liten..förstår att det är tungt hade inte ens kunnat föreställa mig hur jag hade mått.
---------------------
#2 ojdå, då e jag glad att jag vikarierar även om det tar på kroppen då jag har barn på 0-8. men det är mest min rygg då jag går hos en kiropraktor pga att jag har haft snerygg så använder muskler som jag aldrig använt på 20år -.-' snacka om att få lätt "ont" i ryggen..
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!

nämen va hemskt!!! dog den i magen?? i vilken vecka? måste vara jättetungt och jobbigt för er. Jag hoppas ändå ni inte ger upp att till slut lyckas med en fullt frisk liten..
styrke kramar!!