Varför ska jag vara så glömsk?
**Just nu vill jag gråta, bara för att jag är så jävulsk dum och glömsk.
**Glömde här i veckan ta ett p-piller, mer än 24 timmar hade gått. (Första veckan på kartan!)
Hade sex 1-2 dagar efterråt, oskyddat….. (Dock kom han utanför!) Hade jag kommit ihåg att jag hade glömt ta en tablett så hade jag haft kondom….
Sen 1-2 dagar senare somnar jag på soffan på kvällen och glömmer ta mitt p-piller. Har sex på dagen och sedan kommer jag ihåg… FAN, inte nu igen!!! ¨
Så jäkla klantigt av mig, så nu framöver blir det kondom, ska skriva in det i pannan på mig………. Och sedan hoppas att det inte blir någon liten knoddis av mitt stora misstag…
(Har absolut lärt mig en läxa, stoppa alarm på telefonen när du ska ta ditt p-piller…) - Hoppas att denna månad går över fort så min älskade mens ska komma, just gånger som dessa längtar man tills mensen ska komma!
Nu vet ni hur klantig jag är, behövde bara få skriva av mig min oro…
så gjorde jag efter.Först hade jag haft p-stav och bytte sedan till p-piller för att jag fick problem med staven.men,då missa jag och fick barn.Men lycka till och hoppas att det inte blir något:) kram på dig:)
Tack för ditt svar, jag hoppas också att det inte är någonting.
Ni som har blivit med barn, har ni kännt på en gång att ni är gravida? :) Typ , där blev jag med barn!
haha nej, inte jag.jag var iofsig bara 15 när jag vart med barn.Men jag böjade må jtte illa i början och å gick jag och pratade med min skolsyster,som frågade omjga hade haft sex oskyddat..och de hade jag ju inte haft då eftersom de inte var långt efter jag börjat med p-pillerna så ville jag ha de fr att vara säker.hon sa att jag skulle köpa ett gravtest eller g till ungdomsmotagningen.jag gick till ungdomsmottagningen och fick varldens suraste gamla tant.och jag var med barn och sa at jag skulle inte ha barn en men sa tillslut när hon insåg att jag var ommöjlig till att få att göra abort så fick jag ett "Okej,det här är min åsikt.hade jag vart du hade jag tagit bort för barnets bästa." ahah jag var TOTALT omöjlig.och på UL såg dom inte bara ett hjärta slå utan TRE!det var en chock men jag har klarat mig bra och överlever:) är gravid med 4 barnet nu.
Men komihåg att ingen grav är lik den andra.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
4 hahah ja..ingen fatta ngt eftersom de inte finns i varken min eller deras pappas släkt..ich dom fatta ennumindre eftersom de inte var provrörsbefruktning.:) men jag är glad och trivs med tillvaron;)
och barna har ju ALLTID någon at leka med då;)
Nu imorse borde min mens ha kommit (den kommer alltid på morgonen). Ingen mens ännu… Testar mig på torsdag då det skulle vara + 2 dagar över tiden.