Hur tidigt kände ni?
Jag har varit gravid en gång, 9 år sedan närmare bestämt. Då var det som att jag visste direkt, jag var helt säker en vecka innan mensen. Nu vet jag att jag hade oskyddat sex vid ägglossning även om han inte kom i mig. Och jag har samma känsla som förr. Brösten ömmar mer än vanligt innan mens och mycket tidigare. Ska ha mens på måndag. Så det är ju lite tidigt för ett test. Men min fråga, hur tidigt kände ni av fysiska symptom? Jag kan lika gärna ha placebokänslor eftersom jag vet att jag inte skyddade mig…
Jag kände på mig nåndag efter samlaget psykiskt men fysiskt kände jag strax efter datumet då mensen skulle varit!
Mvh Millan
kände det i vecka 5-6 börja må illa och spydde som fan
Med en graviditet efter min dotter så kände jag den en vecka efter ägglossning. Blev illamående i en bil och jag bara "visste" det. Jag hade ingen mens att utgå ifrån heller. Och rätt hade jag en vecka senare då jag testade mig.
En vecka efter ägglossning hade jag ömmande bröst och fick en nidblödning. Sedan efter några veckor mådde jag väl illa till och från under dagen. Jag är i samma situation nu, lite illamående till och från. Kräks inte.

Hmmm, skulle fått mens idag, men kan ju vara så att man går och oroar sig och skjuter upp det lite… är inte rätt tid att få barn nu.

Men är det ngt så blev den tillverkad på alla hjärtans dag och föds ngn gång runt 11/11/11… kan ju vara kul ;)
Det finns test som är ganska så säkra redan första missade dagen. =)
Sara

vill inte veta ;)
Haha ok, ja jag hade blivit knäpp! =D
Sara
Veckan innan mensen skulle komma anade jag att jag var gravid för jag mådde så himla bra i motsatt till vad jag annars brukar göra. Brösten ömmade som tusan och jag var jättesugen på godis varenda dag vilket jag annars inte är.

Tjoho!! Ingen bebis ;) men nu börjar jag ju undra varför jag inte blev gravid.. killen röker för mycket
#11 =)
Sara