Fråga?! :-) Tjej eller kille!
Vilka "myter" finns om hur man ska må osv när man väntar en liten pojke eller flicka?
Hoppas ni förstår frågan!
Jag tänkte nämligen kolla lite om vad som stämmer in på mig innan de blir 1Mars och dags för en titt :-)
Mvh Millan

Pojke bär man som en boll framtill, flicka runt om.
Pojke så är man inte sötsugen men det är man med flicka.
Dessa myter har jag hört, fast även hört att de inte stämmer på många =)
#1 Jag hör och så folk säga att inget stämmer men de e ju kul i vilket fall :-)
Jag har inget sötsug alls och har börjat säga han fast jag inte vet :-)
Mvh Millan

Låga hjärtljud så är det pojke och höga flicka.
Jag hade låga, 130-150 hela tiden och jag fick en pojke =)
Men det är ju också en sån grej som inte stämmer in på alla =)
jag har höga hjärtljud hela tiden.. hoppas jag får en tös då.. :) vill verkligen ha de.. men 10v kvar tills jag får se
Jag hade höga hjärtljud och ut ploppa en gosse :) Så det stämde inte på mig.
Dock hade jag en sk. pojk-mage :) Spetsig.
Hjärtljuden är ju inte en myt visserkligen.. :) Även vuxna män har lägre puls än kvinnor vanligtvis, även om det finns undantag! Samma med bebisarna i magen.
Problemet är att när man lyssnar så vet man inte hur aktiv bebisen är. Sover bebisen får ju även flickor jättelåga hjärtljud eftersom hon vilar, och är en pojke vaken kan han ha mycket högre än en flicka eftersom pulsen går ju upp när man är vaken och aktiv. Sen finns det ju också en del undantag med folk som har "ovanligt" hög eller låg puls, men det vet man ju inte när man lyssnar på bebisen :) Så man ska inte bara gå på hjärtljudet!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Finns en massa myter, men jag minns dem inte =P Vad jag minns är att jag läste nånstans om dem och jag hade allt som de säger om pojkar, och jag fick en pojke. Men jag tror ändå att de bara är just myter ;)