Natten från helvetet
Usch jag är helt slut, blev jätteförkyld igår feber och hosta och därtill en jädra rygg som verker så jag blir knäpp.
Har inte kunnat ligga ner på hela natten och inte kunnat sova något. Är i v 31 så bebisen når med sina söta fossingar upp till revbenen också så det har inte varit lätt att trava runt i huset när den har hållt igång.
Några tips på bli frisk saker eller sänglägen, orkar nog inte en natt till.
(ursäkta deppigt inlägg ser nog lättare på det när jag fått lite sömn =)

Sitter med TENS nu, så underbart, kommer nog aldrig ta av den =)
Jag var täppt i näsan nästan hela graviditeten. Tog alltid strepsils och fishermans friend när jag skulle sova. Man kan försöka ha högläge med överkroppen också. När jag hade slemmig hosta tog jag Teracough tror jag det heter.
Jag hade också svinont i ryggen, jag kunde inte ligga på rygg alls. Och eftersom jag hade så fruktansvärt ont i höfterna också så fick jag byta sida sjutusen gånger under natten. Men hade stöd mellan knäna så att man liksom blir rak i kroppen, det är bra för ryggen.
Men jag kan säga att varje natt var ändå asjobbig, jag sov värre än värst och vaknade ofta av att jag hade så ont så jag grät. Var bara på dagarna jag kunde lindra lite med TENS, precis som du. Så egentligen har jag inga bra tips kom jag på.. haha.