Gravid iFokus

Gravid

Etikett: livet-efteråt
Läst 3279 ggr
murderdolls
0

en film att inte se :)

idag såg jag filmen "jag är gravid" med magnus härenstam ;) (från 80talet tror jag), rekommenderas starkt om man vill avskräcka sig själv eller sin partner från att skaffa barn. Hela filmen går praktiskttaget ut på att man lever i missär när man skaffar barn och den känns mestadels deprimerande. (det var iaf så som jag uppfattade filmen). Så ingen bra film att se om man väntar barn alltså ;) bara en liten varning/tips.

ngn mer som har sett den eller vet ngn mer film man inte vill se under kategorin vänta och få barn ;)

tezzie
0

Haha, jag har sett den. Visst går den på tv4 film eller nåt nu va??

Rätt värdelös film :)

*** Kärleken övervinner allt ***

murderdolls
0

Haha jo det kan nog stämma. Det var iaf en av tv4kanalerna :)

AlbaStiffler
0

hehe, ska undvika den filmen. Skrev i en annan tråd om att man åxå ska undvika filmen "jersey girl" där mamman dör under förlossningen och den stackars arbetsnarkomanen till pappa måste omprioritera sitt liv för att bli en bra pappa. Stor gråtvarning på denna film för gravida kvinnor! ;-)

tezzie
0

harrys döttrar (svensk film) är inte heller att rekomendera då en gravid kvinna förlorar sitt barn… Sedan blir hon besatt av sin systers barn som hon kidnappar mm…

*** Kärleken övervinner allt ***

AlbaStiffler
0

#4> Ursch, nä den lät otrevligt.

skrollan
0

#4 håller med, den var ganska otäck =/

Telefonkontakt
0

jag rekomenderar inte Alien när man är gravid. Jag drömmde att jag hade en alien i magen och inte en bebis :P

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Aicha
0

#4 Harrys döttrar är en bra film tycker jag, men då var jag INTE gravid=), annars är det nog som du säger den är rätt hemsk att se när man är gravid,

louise-ariel
0

Rekomenderar inte Crasy Aliens =S

M.v.h. Louise

Medarbetare på Scrapbooking.ifokus!

www.stormenskaniner.se

www.lollotherunner.blogg.se