Gravid iFokus

Gravid

Etikett: allmänt
Läst 3319 ggr
RC70
0

Pust.. min mens är en vecka sen..

Jag kan erkänna att jag kan ha slarvat med mina ppiller, missat en här eller där, men det har aldrig varit något problem förut, förmodligen "ta-i-trä".

Säg att jag tar sista ppillret på en söndag, då får jag mensen på onsdagen, alltid, går som en klocka. Glömmer jag ppillret i 2 dagar så är det kört = mens.

Den här gången, så tog jag sista pillret en lördag.. Började undra varför mensen inte kom, tänkte att det kanske inte hade gått så lång tid.. tittade i kartan.. 7 dagar och ingen mens. Har jag missat fler piller förut så har jag fått mens två gånger om.. Men inte den här gången…

Inbillning är det som tickar i mitt huvud, inbillning, det är säkert ingen fara. Jag har inga direkt andra tecken, mer än att jag är hungrig och har ökade flytningar…

Jag har tagit mitt förnuft till fånga, då jag inte har något jobb, föräldrar som står för mina omkostnade, 2 hästar varav en 3dje på väg i Juli 2010 så, helst av allt så vill jag inte vara gravid. För jag skulle ångra mig om jag behövde göra en abort. Min särbo vill ha barn, massor och han står bakom mig oavsett vad jag väljer att göra. Han har ett välbetalt jobb och ordnat liv…

Kan jag vara på smällen? Eller inbillar jag mig bara?

Gravtest känns på något sätt för tidigt..

Mirjami-78
0

Du kan vara det. Det där med hungern är vanligt och även det där med flytningar. Jag skulle vänta och se några dagar och sedan göra en test, för att kunna vara säker helt enkelt.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Trollhassel
0

Kan vara. Håller tummarna för att allt löser sig till det bästa.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler