Gravid iFokus

Gravid

Etikett: off-topic
Läst 9319 ggr
DoD
0

Mensvärk men ingen mens..

Som skrivet här uppe så har jag en kraftig mensvärk men ingen mens..  fick mens senast den 26juni sen dess har de vart spårlöst försvinnen, har tagit två gravtest och båda har visat negativt så varför denna mensvärk?

Vet inte riktigt vart jag ska vända mig..

Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!

Att förstå är att förlåta

DoD
0

Putt, behöver värkligen hjälp

Trollhassel
0

Ojdå, det låter jobbigt! Om det inte går över så tycker jag definitivt att du ska söka för det. Kan ju vara livmoderinflamation, då är det bäst at få hjälp i tid.

Hoppas att det går över!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

jn84
0

Tycker som #3 att du ska kolla upp det.

Lycka till!

[Catteklina]
0

Det är väl kvinnokliniken som man vänder sig till?
Så ring dit och rådfråga så hjälper dom dig vidare.

Lycka till!
-C

DoD
0

Grejjen är att de inte var längesen jag var mycke på gyn för buksmärtor så nu vill dom inte att jag kommer dit typ :S

Trollhassel
0

Va?! Klart du ska söka för det om du är orolig! Det är deras jobb att kolla upp det!

Med Vänliga hälsningar

andaloce
0

Du kanske är på väg att få tillbaka din mens? Jag brukade få menssmärtor någon vecka innan mens. Hoppas det löser sig för dig.

Trollhassel
0

Mensen kan ju försvinna i perioder om man tex. går ner i vikt, går upp i vikt, är sjuk, stressad, deppad osv. Jag var sjuk i två år och min mens var försvunnen i 3 år, sen kom den tillbaka som om inget hänt och i samband med det så vill jag minnas en menssmärta utan dess like innan jag fått mensen.

Med Vänliga hälsningar

DoD
0

#8 jag har varit mycke stressad och sjuk men de har jag virit nästa hela mitt liv så då tycker man varför ska den försvinna nu? sen värkar jag ha cystor som kommer och går vilket är väldigt smärtsamt ibland.. usch hoppas min mens kommer snart..

Kan jag vara gravid fast jag tagit två teste som vart negativa?

MimmieM
0

Konstigare saker har ju hänt, men det skulle förvåna mig. Ring och prata med en BM om du är orolig :))

Carpe Diem

DoD
0

#10 De ska jag göra tror jag!

Jennifersthlm
0

Skulle kunna att vara cystor/äggblåsor som inte blir till mens utan växer sig större och sedan spricker, och när de gör det så är det som galet ont som mensvärk…

Har haft det flera ggr som de inte visste vad det var men efter kontraströntgen och låg inlagd en helg med morfin pga magont så hittade de "felet".

Detta är helt ofarlig och vanligare än vad man tror…

Men absolut kolla med bm för säkerhets skull!!

DoD
0

#12 Jag har haft de för ca två mensar sen om jag säger så.. jag blev opererad för att den var stor och gjorde så jag inte kunde gå.. men hur gör den så att mensen inte kommer?

DoD
0

Vill även berätta att menssmärtotna kommer i ca 30-60sekunder var annan minut ungefär mitt på dagen och ca en gång i kvarten på kvällen :S

DoD
0

Gör även ont i livmodertappen :S

Jennifersthlm
0

kan det inte vara samma igen då?! det kan ju vara så att kroppen luras eftersom det ej blir ngn ägglossning.

DoD
0

#16 Jag hoppas att de är de och att läkarna kan bekräfta de